HLAVNÍ ÚČETNÍ

Nabízím práci
Jméno/Firma
PRAGOPROJEKT, a.s.
Pracoviště
K Ryšánce 1668/16, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Finance a ekonomika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
26. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme zkušenou účetní/účetního na zkrácený úvazek, která/ý převezme odpovědnost za vybrané účetní agendy a stane se oporou našeho účetního týmu. Čeká vás samostatná a odborně pestrá práce – zpracování účetních dokladů, vedení majetkové evidence, příprava podkladů pro daňová přiznání i účast na závěrkových procesech. Součástí role je také komunikace s auditory, finančním úřadem a spolupráce s kolegy napříč firmou.

Pozice je otevřená i uchazečkám a uchazečům po rodičovské dovolené a zkušeným specialistkám a specialistům v důchodovém věku, kteří hledají flexibilní, smysluplnou a odborně zajímavou práci v přátelském prostředí. Rádi vás přivítáme v týmu.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • perspektivní práci v dynamickém a přátelském týmu v tradiční české společnosti,
  • prostor pro profesní růst a osobní rozvoj,
  • osobní ohodnocení v závislosti na hospodářském výsledku společnosti a vlastním nasazení,
  • možnost seberealizace,
  • 5 týdnů dovolené,
  • 3 dny volna navíc na nemoc,
  • příspěvek na vzdělávání nad rámec organizovaných školení,
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění,
  • Multisport karta,
  • výhodné tarify mobilních telefonů, pro zaměstnance i rodinné příslušníky,
  • služby fyzioterapeuta,
  • firemní společenské akce,
  • pružnou pracovní dobu,
  • bezplatné obědy a možnost dalšího stravování v areálu společnosti v Praze,
  • svoji kancelář,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • a mnoho dalšího.


Pracovní náplň:

  • odpovědnost za zpracování kompletních účetních agend v souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy,
  • evidence hmotného a nehmotného majetku,
  • zpracování, příp. příprava podkladů pro daňová přiznání,
  • zpracování přijatých, resp. vydaných faktur,
  • zpracování bankovních výpisů, komunikace s bankou,
  • zpracování pokladních dokladů a ostatních drobných vydání,
  • zpracování ostatních účetních dokladů,
  • zpracování cestovních příkazů,
  • zpracování účetních agend v souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy,
  • kontrola formální a věcné správnosti účetních dokladů,
  • provádění inventarizace účtů,
  • komunikace s auditorem, finančním úřadem, příp. ostatními orgány státní správy a kontrolními orgány,
  • provádění závěrkových operací, zpracování účetní závěrky,
  • metodické řízení a podpora účetních pracovníků,
  • jednání s obchodními partnery,
  • kontrola zpracování mezd,
  • podpora při zpracování a úpravě vnitropodnikových směrnic,
  • účtování složitých a velmi složitých účetních případů,
  • zpracování statistických výkazů.

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání,
  • minimálně 5 let praxe na obdobné pozici,
  • uživatelskou znalost MS Office,
  • samostatnost a pečlivost,
  • výhodou je znalost účetního softwaru Helios.