HLAVNÍ ÚČETNÍ
Nabízím práci
PRAGOPROJEKT, a.s.
K Ryšánce 1668/16, Praha
Zkrácený
Bez maturity
Finance a ekonomika
Nabízím práci
26. 11. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme zkušenou účetní/účetního na zkrácený úvazek, která/ý převezme odpovědnost za vybrané účetní agendy a stane se oporou našeho účetního týmu. Čeká vás samostatná a odborně pestrá práce – zpracování účetních dokladů, vedení majetkové evidence, příprava podkladů pro daňová přiznání i účast na závěrkových procesech. Součástí role je také komunikace s auditory, finančním úřadem a spolupráce s kolegy napříč firmou.
Pozice je otevřená i uchazečkám a uchazečům po rodičovské dovolené a zkušeným specialistkám a specialistům v důchodovém věku, kteří hledají flexibilní, smysluplnou a odborně zajímavou práci v přátelském prostředí. Rádi vás přivítáme v týmu.
Co Vám můžeme nabídnout:
- perspektivní práci v dynamickém a přátelském týmu v tradiční české společnosti,
- prostor pro profesní růst a osobní rozvoj,
- osobní ohodnocení v závislosti na hospodářském výsledku společnosti a vlastním nasazení,
- možnost seberealizace,
- 5 týdnů dovolené,
- 3 dny volna navíc na nemoc,
- příspěvek na vzdělávání nad rámec organizovaných školení,
- příspěvek na penzijní a životní připojištění,
- Multisport karta,
- výhodné tarify mobilních telefonů, pro zaměstnance i rodinné příslušníky,
- služby fyzioterapeuta,
- firemní společenské akce,
- pružnou pracovní dobu,
- bezplatné obědy a možnost dalšího stravování v areálu společnosti v Praze,
- svoji kancelář,
- příjemné pracovní prostředí,
- a mnoho dalšího.
Pracovní náplň:
- odpovědnost za zpracování kompletních účetních agend v souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy,
- evidence hmotného a nehmotného majetku,
- zpracování, příp. příprava podkladů pro daňová přiznání,
- zpracování přijatých, resp. vydaných faktur,
- zpracování bankovních výpisů, komunikace s bankou,
- zpracování pokladních dokladů a ostatních drobných vydání,
- zpracování ostatních účetních dokladů,
- zpracování cestovních příkazů,
- zpracování účetních agend v souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy,
- kontrola formální a věcné správnosti účetních dokladů,
- provádění inventarizace účtů,
- komunikace s auditorem, finančním úřadem, příp. ostatními orgány státní správy a kontrolními orgány,
- provádění závěrkových operací, zpracování účetní závěrky,
- metodické řízení a podpora účetních pracovníků,
- jednání s obchodními partnery,
- kontrola zpracování mezd,
- podpora při zpracování a úpravě vnitropodnikových směrnic,
- účtování složitých a velmi složitých účetních případů,
- zpracování statistických výkazů.
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání,
- minimálně 5 let praxe na obdobné pozici,
- uživatelskou znalost MS Office,
- samostatnost a pečlivost,
- výhodou je znalost účetního softwaru Helios.