Finančně - provozní manažer (1/2 úvazek)
O pozici
S čím potřebujeme pomoci:
sestavování a sledování rozpočtu organizace jako celku i jedn. projektů,
příprava grantových a dotačních žádostí, sledování čerpání, vyúčtování, komunikace a spolupráce s úřady i soukromými dárci (péče o dárce),
správa a vyúčtování veřejné sbírky,
správa provozního a sbírkového účtu organizace, fakturace, platby,
administrativní vedení ekonomické agendy,
finanční správa eshopu s charitativními produkty,
zajištění plynulého provozu organizace,
jakožto součást vedení organizace - podílení se na strategickém vedení a týmová spolupráce s cílem naplňování vize organizace.
Koho hledáme:
v první řadě aktivního, komunikativního člověka s velmi silným analyticko-matematickým myšlením, který má rád, když se věcí hýbou a umí je dotahovat do konce,
kolegu (kolegyni), který(á) je optimista a je mu (jí) vlastní proaktivní hledání řešení,
rád/a se učí nové věci (např. spolupráce s AI, inovativní způsoby v péči i práci aj.),
s předchozí zkušeností z financí, ideálně s VŠ vzděláním,
dále je naprosto nutná pečlivost, smysl pro pořádek, detail a dokončenou práci,
schopnost pracovat samostatně a týmově zároveň,
myslet v souvislostech celé organizace
a umět pracovat v MS Word a Excel na excelentní úrovni (revize, práce s daty, funkce, kontingenční tabulky).
Velkou výhodou Vám bude znalost podvojného účetnictví.
Co nabízíme:
naplňující, velice různorodou a smysluplnou práci
v malém kolektivu v příjemném prostředí v centru Prahy,
zaučení, včetně grantového a dotačního řízení,
spolupráci se zkušeným a podpůrným týmem (provozní, externí finanční a mzdová účetní),
práci na max 1/2 úvazku - typ smlouvy dle dohody (HPP, DPČ i jiné),
pružnou pracovní dobu s možností časového přizpůsobení a kombinace s home office,
hrubou mzdu 25.000,- až 27.000,- Kč za 1/2 úvazek,
stravenkový paušál, benefitní program pro volný čas a další - viz benefity.
Pokud splňujete výše uvedené požadavky a máte chuť přidat se k našemu týmu, pošlete nám:
svůj životopis
motivační dopis