Administrativní podpora pro AlzaBoxy
O pozici
Kanceláře Praha
Plný úvazek
Alzaboxy
Alze neustále tvoříme nejlepší půdu pod nohama.
Hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, kterého baví administrativa a chce být oporou týmu starajícího se o provoz AlzaBoxů. Máš rád/a pořádek, komunikaci a pestrou agendu? Pak jsi náš člověk.
Co tě u nás čeká?
Zpracování, kontrola a evidence faktur souvisejících s provozem AlzaBoxů.
Správa SIM karet v Alzaboxech - aktivace, deaktivace a komunikace s dodavateli.
Administrativní podpora týmu.
Spolupráce s dodavateli v rámci řešení oprav, reklamací, polepů a čištění schránek.
Pravidelný reporting vedení.
Co ti ktomu pomůže?
Zkušenosti na obdobné pozici nejsou potřeba - stačí pokud si pečlivý/á a máš zájem poznat a naučit se, jak to u nás funguje.
Svědomitost a spolehlivost, je potřeba dodržovat určitý standard v rámci vedení agendy.
Proaktivitu a logické uvažování.
Nebát se příležitostně komunikovat s partnery a objekty (telefonicky, emailem).
Základní znalost Excelu (bylo by fajn, kdyby si Excel neviděl poprvé).
Zkušenosti sadministrativou, smluvní agendou nebo účetnictvím - fakturacemi je určitě výhodou.
Od kandidáta/ky neočekáváme splnění všech požadavků, ale důležitá je chuť se učit.
Co ti za to nabízíme?
Neformální firemní kulturu - nápady vítáme, nemáme dress code, jsme dog-friendly a všichni si tykáme.
Možnost homeoffice po domluvě.
Samozřejmostí jsou i další benefity jako zaměstnanecké slevy, MultiSport karta, stravenky, příspěvky na Benefit plus kartu, 5 Whatever days, finanční odměny k pracovním výročím, posilovna, kavárna v kanceláři a mnoho dalších.
Poznáš spoustu inspirativních a nadšených lidí, se kterými se rád/a potkáš i po práci.
S kým se během výběrového řízení potkáš?
Lucie Fárková
Process Project Specialist
Leona Dostálová
Jsem HR v Alze, kde mám na starosti oddělení Expanze, Facility a Alzaboxy. Baví mě hledat nové talenty, kteří s námi chtějí měnit svět e-commerce.