Specialist(k)a zákaznické podpory
O pozici
Dálkově
Částečný úvazek
Vyvážená strava je podle nás základním stavebním kamenem dlouhého a spokojeného života. V Komfi si klademe za cíl pomáhat našim klientům žít právě takový život co nejdéle v domácím prostředí. Proto stavíme na českém trhu zcela novou službu v oblasti racionální i léčebné výživy.
Jako specialist(k)a zákaznické podpory budete prvním kontaktem pro naše klienty dotazující se na detaily naší služby. Pokud si zakládáte na spokojenosti zákazníka, nebojíte se zvednout telefon s neznámým číslem a rychle se učíte nové věcí, pravděpodobně jste právě ta / ten, koho hledáme.
Co je v tom pro Vás
Finanční ohodnocení 200 Kč / hod
Flexibilní pracovní dobu
Profesionální tým, který zajistí odbornou podporu
Pravidelné teambuildingy, firemní akce, pravidelná setkání s kmenovým týmem
Příležitost se podílet na rozvíjení perspektivního oboru v oblasti zdravé a léčebné výživy
Vaše odpovědnost
Komunikovat se zákazníky prostřednictvím telefonu, online chatu nebo e-mailu
Přijímat a zpracovávat objednávky
Poskytovat potenciálním zákazníkům informace o našich službách
Udržovat zákaznickou databázi
Co potřebujeme
Výborné komunikační schopnosti
Vřelý ústní a písemný projev
Spolehlivost a asertivitu
Slušnost, trpělivost a vstřícnost
Zkušenost na obdobné pozici výhodou