Asistent/ka manažerky nákupu
O pozici
O nás
Jsme Artisan Dřevoprodej s.r.o. - rodinná firma s 11 pobočkami a vlastním e-shopem. Stavíme na kvalitě, rychlosti a osobním přístupu.
Zákazník je pro nás vždy na prvním místě - stejně jako férový přístup k lidem uvnitř firmy.
Máte rádi pořádek v datech a baví vás Excel? Hledáme svědomitou kolegyni nebo kolegu, který/á nám pomůže hlídat ceníky a zakládání produktů v našem nákupním oddělení.
Co budete dělat
Zakládání a aktualizace produktů a dodavatelů v podnikovém systému.
Výpočty a úpravy cen (nákupní, prodejní, akční).
Práce v Excelu - tabulky, převody, přepočty, jednoduché vzorce.
Koordinace s kolegy z marketingu, obchodu i skladu.
Práce s firemními návody, šablonami a postupy.
Koho hledáme
Někoho, koho baví práce s daty a tabulkami.
Svědomitého a pečlivého člověka - chyba v ceníku může znamenat chybu pro celou firmu.
Ideálně tichý, analytický typ - pozice je samostatná, často budete pracovat v klidné kanceláři, jen s nadřízenou nebo sami.
Věk nerozhoduje - důležitá je spolehlivost a chuť pracovat.
Požadavky
Středoškolské vzdělání.
Výborná orientace v Excelu - vzorce, převody jednotek, propojení tabulek.
Analytické a systematické myšlení, důraz na přesnost.
Samostatnost - umět si zorganizovat práci a dotahovat věci do konce.
Základní orientace v IT nástrojích - video návody a pomocné materiály máme připravené.
Co nabízíme
Důkladné zaškolení a přehledné návody - vše vás naučíme.
Stabilní práci bez stresu a přesčasů.
Příjemné prostředí firemní centrály ve Strakách u Nymburka.
1 den v týdnu možnost home office (po zaučení).
Volno o víkendech a svátcích.
Žádné noční, žádné šílené směny.
Odměna
35 000 Kč hrubého na HPP - včetně prémiové složky.
40 000 - 45 000 Kč měsíčně při spolupráci na IČO (fakturačně).
Místo výkonu práce
Straky u Nymburka - hlavní sklad a centrála firmy, s možností částečně pracovat z domova.