Obchodní koordinátor / koordinátorka
O pozici
Máš organizační schopnosti, baví tě komunikace a chceš být součástí dění v obchodním týmu? Hledáme kolegyni (nebo kolegu), která pomůže udržovat hladký chod obchodního oddělení, propojí obchod, marketing i delivery tým a bude mít přehled o všem, co se vobchodním oddělení děje.
Co od tebe čekáme?
Umíš efektivně komunikovat - po telefonu, e-mailem i osobně.
Dokážeš koordinovat více úkolů najednou a udržet si pořádek v informacích.
Máš zkušenost s administrativou, obchodní nebo marketingovou podporou.
Zvládneš práci v běžných office nástrojích a nebojíš se nových informačních systémů.
Domluvíš se anglicky (především písemně).
Jsi samostatná/ý, pečlivá/ý a rád/a dotahuješ věci do konce.
Co bude tvoje práce?
Příprava obchodních nabídek, šablon a dalších dokumentů.
Administrativní podpora obchodního týmu v rámci vedení obchodních případů.
Spolupráce na marketingových aktivitách a správě firemních profilů na sociálních sítích.
Správa a aktualizace dat v CRM systému a partnerském portálu Microsoftu.
Organizace interních projektů, které propojují obchod, marketing a realizační tým.
Kdo stojí za Essence?
Věnujeme se informačním systémům už více než 20 let. Jsme specialisté na Microsoft Dynamics 365 Business Central a Power Apps. Stavíme řešení na této platformě a dokážeme vytvořit jedinečné systémy i pro ty nejnáročnější zákazníky.
Třicetipětičlenný tým, ve kterém se všichni dobře znají (20 let na trhu mluví za vše).
Zkušení seniorní lidé i junioři s prostorem pro růst.
Dlouholetí spokojení zákazníci.
Přátelská atmosféra, akce, spousta smíchu.
Co nabízíme?
Zajímavou a rozmanitou práci spojující obchod, marketing i projektovou koordinaci.
Práci s produkty Microsoftu a moderními technologiemi.
Flexibilní pracovní dobu s možností částečné práce z domu.
20 dní dovolené a 5 dní sick days.
Flexibilní pracovní prostředí a férový přístup.
Rodinné, nekorporátní prostředí v centru Brna.
Nástup možný ihned.