Sales Support Specialist – Corporate Insurance (junior)

Nabízím práci
Jméno/Firma
GrECo International s.r.o.
Pracoviště
Lomnického 1705/9, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Pracovní nabídka

Máte základní znalost obchodních procesů a chcete se rozvíjet v oblasti korporátního pojištění a bankovnictví? V GrECo hledáme do týmu pod vedením Gabriely Janečkové kolegu nebo kolegyni, který/á se chce s námi stát součástí projektu strategického partnerství s ERSTE a získat cenné zkušenosti v prostředí velkých firem. Čeká vás pestrá práce: příprava nabídek a smluv, správa dat, podpora obchodního týmu a možnost kariérního růstu směrem k sales a account managementu.

Vaše role v týmu:

  • Administrativní podpora obchodu: Budete připravovat nabídky, smlouvy a prezentace pro naše klienty. Zajistíte správu dat v interních systémech.
  • Podpora akvizic a obchodních aktivit: Zapojíte se do přípravy podkladů pro akviziční činnosti – od aktualizace dokumentů přes mailingy až po podporu při cold calls. Vaším cílem bude pomoci obchodnímu týmu získávat nové příležitosti.
  • Reporting a analýzy: Budete pomáhat s přípravou reportů pro obchodní tým. Získáte přehled o trhu, konkurenci a trendech, které nám pomohou být o krok napřed.
  • Spolupráce napříč týmy: Čeká vás úzká spolupráce s Account Managementem, Risk & Insurance Technique a Finance & Administration. Budete koordinovat aktivity s regionálními týmy i centrálními odděleními a podílet se na hladkém fungování procesů.

Jste pro nás ideálním kandidátem/kandidátkou, pokud:

  • Máte základní znalost obchodních procesů (z pojišťovnictví výhodou).
  • Ovládáte češtinu na úrovni rodilého mluvčího a zároveň vám žádná komunikace v business angličtině nedělá problém.
  • Máte dobré komunikační dovednosti a umíte profesionálně reprezentovat tým při jednání s kolegy i klienty.
  • Dokážete si efektivně plánovat úkoly, sledovat termíny a udržovat pořádek v dokumentech i datech.
  • Umíte pracovat s daty, připravovat reporty a zvládáte analytické úkoly s pečlivostí.
  • Práce v MS Office (Excel, PowerPoint) vám není cizí a nezaleknete se práci s AI.
  • Jste proaktivní, kreativní a máte rád/a dynamické prostředí.

Bylo by skvělé, kdybyste měli:

  • Odbornou zkoušku dle legislativy (stupeň V) – pokud ji nemáte, podpoříme vás při jejím získání
  • Celkový přehled o pojistném trhu
  • Znalost dalšího jazyka – výhodou

Co vám nabízíme?

  • Práci na HPP ve stabilní rodinné společnosti s mezinárodním přesahem
  • Roční bonus
  • 5 týdnů dovolené
  • 2x home office týdně
  • Široká paleta možnosti vzdělávání (odborné kurzy, soft skills školení, jazykové kurzy, online Seduo účet s neomezeným přístupem aj.)
  • Stravenkový paušál
  • Dorovnání 3x5 dnů nemocenské do výše mzdy v rámci 1 roku
  • Multisport karta
  • Edenred benefit karta
  • Příspěvek na penzijní spoření, úrazové pojištění a mnohem více

Zaujala vás tato příležitost? Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na Linkedin profil. Těšíme se, až vás poznáme.