OFFICE MANAGER / PRODUKČNÍ V DIGITÁLNÍ AGENTUŘE
O pozici
Pracovní nabídka
digiONE je nezávislá digitální agentura, tým profesionálů s více než 20 letou zkušeností v oboru. Naší specializací je digitální produkce. Milujeme nové technologie a umíme je využít ve prospěch našich klientů. Pracujeme pro přední české i světové značky. Naše řešení využívá např. Husqvarna, ČSOB, Intex, McDonalds, Komerční banka, Škoda, Gardena, České dráhy a mnoho dalších. Naše práce nás baví a jsme v ní dobří. S námi tě bude bavit taky!
Aktuálně hledáme šikovného kolegu či kolegyni pro dlouhodobou spolupráci, který/á bude srdcem našeho pražského officu. Hledáme nadšeného parťáka, který hravě zkrotí veškerou administrativu, zabezpečí dobrou náladu a plynulý chod kanceláře, bude pravou rukou vedení a především se bude aktivně podílet na realizaci a koordinaci projektů pro naše klienty v oblasti AV.
Láka tě prostření digitální agentury? Dosud si pracoval/a na obdobné pozici v jiném oboru? Nevadí!
Důležité je nadšení a chuť učit se nové věci.
Těšíme se na Tebe!
Co u nás můžeš čekat:
- práce na zajímavých projektech pro top značky
- příjemné a neformální prostředí malé nezávislé digitálky, žádný korporát
- zkušené fajn kolegy, od kterých se můžeš učit
- seberealizace a profesní růst
- budeš u zrodu našich vlastních digitálních produktů a řešení
- dobrý pocit z toho, že tvoje práce má smysl
- slušné a férové jednání
- notebook a mobil i pro soukromé užití
- příspěvky na vzdělávání dle tvého výběru
- firemní snídaně a společné akce (teambuldingy)
- káva a občerstvení na pracovišti
- kvartální bonus
Bez čeho to nepůjde:
- jsi pracovitá/ý, pečlivá/ý a máš ve věcech pořádek
- úkoly dokážeš řešit samostatně a včas
- bez problémů zvládáš multitasking
- jsi zodpovědná/ý a je na tebe spoleh
- komunikace s lidmi tě baví (pokud nerad/a telefonuješ - tahle pozice nebude pro tebe)
- jsi pozitivní a společenský člověk
- MS Office (Word, Excel, ..) není tvůj nepřítel
- vyřídíš, zařídíš, pořídíš ... cokoliv je pro tebe hračka
- zvládáš běžnou komunikaci v AJ
Co bude tvoje zodpovědnost:
- produkce a koordinace menších AV projektů a zakázek
- administrativní podpora společnosti (příprava podkladů, evidencí apod.)
- fakturace, podklady pro účetní
- celkový provoz kanceláře, příjemné prostředí a pořádek v officu
- denní komunikace s klienty, dodavateli a kolegy
- spolupráce na projektech pro klienty (digitální řešení)
- organizace firemních akcí
- pošta, zásobování (kancel. potřeby apod.)
Nástup: únor 2026
Předchozí praxe s uvedenými činnostmi velkou výhodou!
Nemusíš umět všechno perfektně, důležité je chtít. Rádi ti pomůžeme se vším, co budeš potřebovat.
Je to to, co hledáš? Myslíš, že nám to bude spolu fungovat?
Napiš nám něco o sobě, v čem jsi dobrá/ý a co tě baví, proč chceš pracovat u nás a kdy se k nám můžeš připojit.
Tešíme se na Tebe!