Pracovník Back office klientského centra
O pozici
Pracovní nabídka
Na naši centrální pobočku v Praze v Italské ulici hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku s pro klientským přístupem a obchodním duchem.
Jaká bude Vaše náplň práce
poskytování profesionálních konzultací a servisu pro klienty i externí partnery
uzavírání a správa pojistných smluv na centrální pobočce pojišťovny,
komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky pojišťovny,
ověřování spokojenosti se službami pojišťovny, administrativa.
Jaké jsou naše požadavky
min. středoškolské vzdělání s maturitou
uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
komunikativní znalost anglického jazyka velkou výhodou
znalost pojišťovnictví velkou výhodou, ale rádi Vás vše naučíme
český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
Co od Vás očekáváme
obchodního ducha a komunikační schopnosti
příjemné a pozitivní vystupování
Co Vám nabízíme
práci na hlavní pracovní poměr v příjemném kolektivu
prostor pro samostatnou práci
seberealizaci a možnost profesního rozvoje
atraktivní práci v centru Prahy
možnost občasné práce z domova
5 týdnů dovolené, 3 sick days, zaměstnanecké benefity (stravenky, firemní akce, vzdělávání, výhodné pojištění, Multisport kartu).
Nástup
nástup je možný ihned nebo dohodou