Staňte se součástí vedení, které staví na kvalitní a důstojné péči
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme Pečovatelské centrum Praha 7, komunitní příspěvková organizace, a již dlouhá léta pomáháme seniorům, zdravotně postiženým, vážně nemocným i těm, kteří o ně pečují. Hledáme nového kolegu na pozici Hlavní vedoucí služeb, který se stane partnerem našich vedoucích a garantem kvality námi poskytovaných služeb. V tuto chvíli provozujeme pečovatelskou službu, pobytovou odlehčovací službu, denní stacionář a poradnu.
Do našeho týmu hledáme člověka, který má chuť posouvat věci kupředu, sleduje nové trendy a dokáže propojit strategické uvažování s každodenním provozem. Těšíme se na spolupráci s někým, kdo je zkušený v týmové práci, schopný efektivně řídit více úkolů najednou a zachovat si přehled v různorodé agendě.
Od nového kolegy či kolegyně očekáváme:
- Sdílení vize, hodnotového a etického nastavení organizace. Stavíme na respektu a podpoře důstojnosti klientů i zaměstnanců a podporujeme hledání individuálních řešení pro klienty i jejich pečující okolí.
- Navázání dobrých vztahů s přímými podřízenými, tj. vedoucími našich služeb, jejich intenzivní podpora, vedení a profesní rozvoj.
- Plánování a organizaci jednotlivých služeb jako propojeného celku, který je pro klienty i jejich pečující jasný a přehledný, bez vzájemných rozporů.
- Vytvoření a revizi metodických materiálů, zavádění standardů kvality, hodnocení kvality péče, to vše v souladu s platnou legislativou.
Oceníme:
- Profesně i lidsky vyzrálou osobnost, schopnou vést dialog
- Odbornost podloženou min. 5letou praxí v sociálních službách a min. 3letou praxí ve vedení týmu, ideálně vedoucích pracovníků
- Vzdělání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb.
- Zaměření na férovost, transparentnost a důstojné zacházení
- Schopnost rozhodovat se správně a relativně rychle i ve vypjatých situacích
- Chuť přinášet změny, ale být trpělivý při jejich prosazování
- Ochotu a schopnost pracovat s moderními technologiemi
Můžeme Vám nabídnout:
- Zázemí a stabilitu příspěvkové organizace s přátelskou atmosférou
- Pozici s vysokou mírou autonomie v nejužším vedení organizace
- Zkušený, motivovaný a vstřícný tým, vždy připravený si vzájemně pomoci
- Pracovní režim 40 hod./týdně (po–pá), s možností částečné práce z domova
- Služební notebook a telefon
- Velkou podporu v dalším rozvoji, odborné vzdělávání a supervize
- 5 týdnů dovolené a 4 dny zdravotního volna
- Stravenkový paušál, příspěvky na penzi/kulturu/sport/dětskou rekreaci aj.
- Inspirativní prostředí a komunitu Prahy 7
Tato pracovní pozice může být zajímavým kariérním posunem pro zkušeného vedoucího terénní, pobytové či ambulantní služby, ideálně se zaměřením na péči o seniory. Hledáme člověka, který má za sebou delší zkušenost s vedením týmu a chce své manažerské dovednosti rozvíjet na strategické úrovni. Získáte prostor pro tvorbu dlouhodobé vize, koncepční i metodickou práci. Nabízíme možnost vést a rozvíjet čtyři naše služby, propojovat jejich týmy napříč organizací a aktivně ovlivňovat jejich směřování. Součástí této role je vedení, podpora a rozvoj vedoucích pracovníků, kteří jednotlivé služby řídí. Pokud vás tato příležitost zaujala, budeme rádi, když se nám ozvete.
Zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis, připojte pár slov o sobě. Děkujeme.