Mezinárodní koordinátor dopravy

Nabízím práci
Jméno/Firma
NOVIKO s.r.o.
Pracoviště
Palackého třída 537/163, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
28. 11. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Chcete být důležitou součástí české jedničky v péči o zvířata a podílet se na distribuci špičkových produktů napomáhajícím zdraví našich mazlíčků? ????
 
Do našeho týmu mezinárodní přepravy v čele s Ondrou hledáme parťáka/čku na pozici: Mezinárodní koordinátor dopravy/International Transport Coordinator.
 
Budete mozkem i srdcem našich zahraničních přeprav: plánování tras, hlídání termínů, práce s dopravci i péče o to, aby zboží došlo včas a v pořádku. U nás vás čeká role, ve které uvidíte výsledek své práce každý den – a kde vaše organizační schopnosti udělají rozdíl.

????Jak bude vypadat vaše mise v detailu?

  • Budete úzce komunikovat s naším mezinárodním týmem pro privátní značky a zajišťovat přepravu zboží z/do zahraničí. Jedná se o PET sortiment – zdravotnický a spotřební materiál pro veterinární praxe, krmivo, chovatelský sortiment.
  • Budete zpracovávat požadavky kolegů k zajištění mezinárodní přepravy (silniční, letecká, námořní) z/do jednotlivých zemí nejen Evropy, ale celého světa.
  • Budete sledovat zásilky v reálném čase a informovat zainteresované strany o průběhu a termínech dodání.
  • Ve spolupráci s externí agenturou a kolegy budete zajišťovat hladký dokumentační průběh – koordinace celních dokladů, přepravních listů, faktur a mezinárodních předpisů.
  • Budete koordinovat řešení neočekávaných situací, které jsou v logistice „denním chlebem“ – zpoždění dopravy, poškození či ztráta zboží.
  • Na základě specifikací přepravy budete komunikovat a vyjednávat s externími společnostmi o možnostech dopravy zboží a zkoordinujete celý průběh tak, aby zboží doputovalo na správné místo a včas.
  • Nebudete v tom sám/a, čeká vás spolupráce se zkušeným supervisorem Ondrou a dalšími interními týmy (nákup, sklad, reklamace).

✅ Co od vás očekáváme:

  • Máte vzdělání logistického směru, orientujete se v mezinárodní přepravě, exportu či spedici nebo již máte reálnou praxi na podobné pozici.
  • Zvládnete se domluvit v angličtině. Primárně se jedná o e-mailovou komunikaci, ale občas je efektivnější zvolit video hovor.
  • Baví vás komunikovat, vyjednávat a zamýšlet se nad tím nejefektivnějším řešením pro více stran.
  • Zvládnete zachovat chladnou hlavu i v situacích, které zvýší tepovku.
  • Jste na digitální úrovni odpovídající 21. století (pokročilý Excel, Power Point, MS Teams).

Výhodou je, pokud:

  • Máte kladný vztah ke zvířatům, protože je v pet-friendly kancelářích určitě potkáte. :-)

???? Co nabízíme my vám:

  • Flexibilní pracovní dobu a hybridní model práce: 3 dny v kanceláři/2 dny home-office.
  • 25 dní dovolené, volno v den narozenin a dny pro podporu well-being.
  • Příspěvek na stravování formou elektronické karty nebo stravenkového paušálu.
  • Měsíční příspěvek na volnočasové aktivity prostřednictvím karty MultiSport nebo systému cafeteria.
  • Příspěvek na penzijní pojištění/dlouhodobý investiční produkt.
  • Podpora vzdělávání, kariérního rozvoje a účasti na mezinárodních projektech.
  • Slevy na produkty pro domácí mazlíčky.
  • Bonusy za odpracované roky a významné životní události.
  • Firemní akce a teambuildingové aktivity.

???? Pokud jste pročetli až sem, znamená to jediné – tato pozice vás zaujala!

Dejte nám tedy o sobě vědět, pošlete své CV nebo odkaz na LinkedIn. Zároveň připojte pár bodů o sobě, které CV neprozradí. Těšíme se na vás!