Administrativní pracovník, personalista
O pozici
Pracovní nabídka
O nás:
Posláním Klíče, organizace s více než padesátiletou tradicí, je poskytovat prostřednictvím sociálních služeb podporu a pomoc lidem (dle druhu poskytované služby):
- s mentálním postižením,
- s mentálním postižením kombinovaným s tělesným, smyslovým postižením či s poruchou autistického spektra, případně se stabilizovaným duševním onemocněním,
- s kombinací poruchy autistického spektra, mentálního postižení a problémového chování.
Způsob realizace služeb vychází z individuálně určených potřeb klientů. Klíč ve spolupráci s přirozeným sociálním zázemím klientů a s využitím možností komunity usiluje o jejich osobní realizaci.
Co u nás budete dělat:
• Plnit úkoly administrativně organizačního charakteru,
• provádět předvýběr uchazečů a organizovat výběrová řízení,
• provádět administraci nástupů nových zaměstnanců,
• vést personální evidenci a kompletovat pracovněprávní dokumentaci zaměstnanců,
• vést agendu lékařských prohlídek zaměstnanců,
• vést evidenci povinného vzdělávání zaměstnanců,
• spolupracovat s vedoucími pracovišť napříč organizací.
Co od Vás požadujeme:
• Střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření,
• praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky,
• znalost zákoníku práce, vedení dokumentace,
• výborná znalost práce na PC (MS Office),
• právní povědomí, jazykovou způsobilost v češtině, schopnost týmové práce, sebevzdělávání,
• partnerský přístup k lidem se zdravotním postižením,
• flexibilitu, odpovědnost, loajalitu, komunikační schopnosti, kreativitu, efektivitu, iniciativu,
• připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat,
• trestní bezúhonnost.
Výhodou je praxe v oboru a zkušenosti:
• Znalost personální agendy příspěvkových organizací zřizovaných územním samosprávným celkem,
• zkušenost s prací v personálním programu PERM,
• řidičský průkaz sk. B.
Co Vám nabízíme:
• Zázemí v oboru dobře profilované organizace,
• stabilní zaměstnání s adekvátním platovým ohodnocením (dle platné legislativy – nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, zařazení do 10. platové třídy tabulky č. 1, stupeň dle délky doložené praxe),
• po zapracování možnost osobního příplatku (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost),
• pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení nebo změny na dobu neurčitou,
• 5 týdnů dovolené,
• cenově zvýhodněné stravování,
• příspěvek na produkty spoření na stáří,
• po zkušební době možnost pružné pracovní doby.
V případě zájmu zašlete e-mailem nebo poštou či doručte osobně na adresu: Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc:
• Strukturovaný životopis (včetně uvedení veškeré profesní praxe a kontaktních údajů),
• doklady o dosaženém vzdělání,
• přihlášku do výběrového řízení,
• souhlas se zpracováním osobních údajů.
Přihlášky posílejte nejpozději do 11. 1. 2026.
Místo výkonu práce: pracoviště Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc
Výkon práce: jednosměnný pracovní režim, pracovní doba: pondělí–pátek: 7.00 - 15.30
Nástup: dle dohody, nejpozději od 1. 4. 2026