Asistent/ka obchodníka – koordinátor/ka zakázek
O pozici
Do naší marketingové agentury V Brně hledáme komunikativní posilu, která zajistí hladký průběh realizaci zakázek a bude pravou rukou obchodníka/account
Náplň práce:
Administrativní a komunikační podpora obchodníka/account.
Přijímat zadání od obchodního týmu a zajišťovat jejich realizaci.
Komunikace s klienty ohledně podkladů a jejich dodání.
Koordinovat tvorbu s grafikem a dohlížet nad dodržením termínů.
Odesílání kampaně do médií a sledování výsledků.
Příprava reportů a krátkých prezentací pro klienty. výsledky klientům
Koho hledáme:
SŠ/VŠ vzdělání, ideálně administrativního nebo marketingového směru.
Praxe v administrativně, komunikaci se zákazníky, marketingem vítána, ale není podmínkou.
kolegu/kolegyni, která/ý bude pečlivý/á, komunikativní, spolehlivý/á. Bude mít přirozený cit pro systém a pořádek, dokáže efektivně koordinovat více úkolů najednou a dotahovat věci do konce.
Schopnost pracovat v týmu a dodržovat termíny.
Co nabízíme:
Práci ve stabilním přátelském a neformálním prostředí.
Možnost růstu, jak profesně, tak i odměnou.
Odměna při nástupu 30.000,- Kč – 35.000,- Kč, navýšení po zkušební době.
Pestrou, samostatnou, kreativní práci, zajímavé projekty a dlouhodobou spolupráci.
Kanceláře v centru Brna - Jaselská.
Zaujala Vás tahle příležitost? Pošlete nám svůj životopis na pracenetion@seznam.cz. Přidejte pár vět o sobě.