Asistent/ka obchodníka – koordinátor/ka zakázek

Nabízím práci
Jméno/Firma
NETION, s.r.o.
Pracoviště
Brno
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Do naší marketingové agentury V Brně hledáme komunikativní posilu, která zajistí hladký průběh realizaci zakázek a bude pravou rukou obchodníka/account

Náplň práce:

  • Administrativní a komunikační podpora obchodníka/account.

  • Přijímat zadání od obchodního týmu a zajišťovat jejich realizaci.

  • Komunikace s klienty ohledně podkladů a jejich dodání.

  • Koordinovat tvorbu s grafikem a dohlížet nad dodržením termínů.

  • Odesílání kampaně do médií a sledování výsledků.

  • Příprava reportů a krátkých prezentací pro klienty.   výsledky klientům

Koho hledáme:

  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně administrativního nebo marketingového směru.

  • Praxe v administrativně, komunikaci se zákazníky, marketingem vítána, ale není podmínkou.

  • kolegu/kolegyni, která/ý bude pečlivý/á, komunikativní, spolehlivý/á. Bude mít přirozený cit pro systém a pořádek, dokáže efektivně koordinovat více úkolů najednou a dotahovat věci do konce.

  • Schopnost pracovat v týmu a dodržovat termíny.

Co nabízíme:

  • Práci ve stabilním přátelském a neformálním prostředí.

  • Možnost růstu, jak profesně, tak i odměnou.

  • Odměna při nástupu 30.000,- Kč – 35.000,- Kč, navýšení po zkušební době.

  • Pestrou, samostatnou, kreativní práci, zajímavé projekty a dlouhodobou spolupráci.

  • Kanceláře v centru Brna  - Jaselská.

Zaujala Vás tahle příležitost? Pošlete nám svůj životopis na pracenetion@seznam.cz. Přidejte pár vět o sobě.