Výkonná asistentka / asistent jednatele společnosti
O pozici
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta, stavební společnost, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Výkonná asistentka / asistent jednatele společnosti.
Hledáme zodpovědnou a organizačně nadanou osobu, která bude pravou rukou jednateli společnosti a zajistí organizační a administrativní agendu.
Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy VŠ.
Vaše náplň práce:
- Komplexní organizační a administrativní agenda společnosti
- Komunikace s externími dodavateli služeb a orgány veřejné správy
- Aktivní podpora v oblasti marketingu (správa firemních sociálních sítí)
- Podpora při zajištění HR agendy a náborů včetně komunikace s personálními agenturami
- Spolupráce s odděleními ve firmě, příprava podkladů pro schůzky a porady, organizace auditů, firemních akcí
- Zajištění bankovních a hotovostních transakcí
- Práce s interními systémy, zadávání a správa dat
- Administrace datové schránky
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické/stavební zaměření výhodou)
- Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office 365, interní systém)
- Předchozí zkušenosti se správnou sociálních sítí (FB, Instagram) výhodou
- Profesionální vystupování a komunikace
- Zodpovědný přístup k řešení úkolů a dobré organizační schopnosti
- Pečlivost, samostatnost a diskrétnost
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Součástí výběrového řízení je životopis s aktuální fotografií.
Nabízíme:
- Práci v zavedené společnosti s více jak 30ti letou tradicí na trhu
- Hezké pracovní prostředí a přátelský tým kolegů
- Práci na HPP, plný úvazek
- Podporu vzdělávání a seberozvoje
- Plně hrazenou Multisport karta, stravné Edenred
- Roční odměny až do výše 13. platu dle hospodaření firmy
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Po zapracování možnost občasné práce z domova (po domluvě s jednatelem)
- Pružnou pracovní dobu (po-pá) s pevnou část 8:00 – 15:00h
- Po zapracování možnost firemního vozu i pro soukromé účely
- Firemní a týmové akce
- Vlastní kancelář v sídle společnosti: Brno – Modřice (možnost parkování před kanceláří)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.