Administrativní pracovník – odd. CATERING
O pozici
Chcete být součástí zavedené společnosti v oblasti velkoobchodu s potravinami a využívat denně své analytické a komunikační dovednosti? Pro našeho klienta, tradičního českého velkoobchodníka CBA NUGET s.r.o., hledáme precizního a pečlivého administrativního pracovníka na oddělení CATERING, kde Vás čeká práce s daty, komunikace se zákazníky i dodavateli, obchod. zástupci a každodenní využití MS Excelu.
Co Vás čeká na této pozici?
Odpovědnost za přijímání a zpracování telefonních objednávek.
Telefonická a e-mail. komunikace se zákazníky, obchod. zástupci i dodavateli.
Zpracovávání nabídek a podkladů pro výběrová řízení, aukce.
Pravidelná analýza měsíčních prodejů a jejich vyhodnocování.
Řešení každodenních provozních záležitostí se zákazníky a obchod. zástupci.
Nebojte se, pokud některé procesy neznáte – vše potřebné vás naučíme.
Požadujeme:
střední vzdělání s maturitou
výborné komunikační schopnosti
dobrá znalost práce na PC a nástrojů MS Office (Outlook, Excel, Word), – součástí pracovního pohovoru bude krátký test v Excelu!
zkušenosti z maloobchodu výhodou
analytické myšlení a schopnost pracovat s daty
samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
práci na plný úvazek s pružnou pracovní dobou (nástup nejpozději do 7.00 h)
kvartální a roční odměny,
mzda je uvedena v hrubém!
zázemí úspěšné české firmy s 30-ti letou tradicí,
zvýhodněné zaměstnanecké nákupy (potraviny, drogerie),
sleva na nákupy v Hobby marketu OL IN,
sleva na občerstvení v restauraci na Bludovečku,
zvýhodněné ceny pohonných hmot a mobilních tarifů,
dotované stravování, firemní kantýna; firemní akce,