Back Office Manager
O pozici
Hledáme samostatnou a spolehlivou osobu na pozici asistenta/asistentky, která podpoří každodenní chod kanceláře a administrativní agendu společnosti zabývající se AV technologiemi a integrovaným ovládáním.
Náplň práce
Provozní podpora kanceláře: vyřizování běžných provozních úkolů a objednávek, evidence a archivace důležité dokumentace a servisních smluv.
Komunikace s dodavateli, vyhledávání a porovnávání nabídek, projektové registrace u tuzemských i zahraničních dodavatelů
Administrativní práce na PC (Word, Excel)
Správa fakturace, plateb, pokladny a daňových dokladů
Správa kancelářských zásob a vybavení
Organizace porad, příprava podkladů a zápisů, vyřizování telefonátů a běžná evidence
Požadavky
Příjemné a profesionální vystupování, férové jednání
Angličtina na komunikativní úrovni slovem i písmem
Pokročilá práce v Excelu (práce s daty)
Praxe v administrativě nebo na obdobné pozici výhodou
Schopnost samostatné práce, pečlivost a spolehlivost
Řidičský průkaz skupiny B
Minimálně středoškolské vzdělání
Dobré komunikační dovednosti a ochota řešit ad hoc úkoly včetně vyřizování na úřadech
Co nabízíme
Práci na plný pracovní úvazek u české společnosti s vysokým potenciálem růstu
Přátelské pracovní prostředí v menším týmu zaměřeném na AV a integrované systémy
Výborné a individuální ohodnocení
5 týdnů dovolené
Nástup možný ihned
V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš životopis:
office@orangecontrols.cz
www.orangecontrols.cz
tel./fax: +420 284 684 504
Orange controls s.r.o.
Pod Štěpem 676/2
102 00 Praha 15