Back Office Manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
Orange controls, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Hledáme samostatnou a spolehlivou osobu na pozici asistenta/asistentky, která podpoří každodenní chod kanceláře a administrativní agendu společnosti zabývající se AV technologiemi a integrovaným ovládáním.

Náplň práce

Provozní podpora kanceláře: vyřizování běžných provozních úkolů a objednávek, evidence a archivace důležité dokumentace a servisních smluv.

  • Komunikace s dodavateli, vyhledávání a porovnávání nabídek, projektové registrace u tuzemských i zahraničních dodavatelů

  • Administrativní práce na PC (Word, Excel)

  • Správa fakturace, plateb, pokladny a daňových dokladů

  • Správa kancelářských zásob a vybavení

  • Organizace porad, příprava podkladů a zápisů, vyřizování telefonátů a běžná evidence

Požadavky

  • Příjemné a profesionální vystupování, férové jednání

  • Angličtina na komunikativní úrovni slovem i písmem

  • Pokročilá práce v Excelu (práce s daty)

  • Praxe v administrativě nebo na obdobné pozici výhodou

  • Schopnost samostatné práce, pečlivost a spolehlivost

  • Řidičský průkaz skupiny B

  • Minimálně středoškolské vzdělání

  • Dobré komunikační dovednosti a ochota řešit ad hoc úkoly včetně vyřizování na úřadech

Co nabízíme

  • Práci na plný pracovní úvazek u české společnosti s vysokým potenciálem růstu

  • Přátelské pracovní prostředí v menším týmu zaměřeném na AV a integrované systémy

  • Výborné a individuální ohodnocení

  • 5 týdnů dovolené

  • Nástup možný ihned

V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš životopis:

  • office@orangecontrols.cz

  • www.orangecontrols.cz

  • tel./fax: +420 284 684 504

Orange controls s.r.o.

  • Pod Štěpem 676/2

  • 102 00 Praha 15