Accounting & Business Data Specialist - vítáme i part time ????

Nabízím práci
Jméno/Firma
108 REAL ESTATE a.s.
Pracoviště
Na Poříčí 1079/3a, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
8. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho sehraného 108 týmu nyní hledáme kolegu / kolegyni na novou pozici Accounting & Business Data Specialist. Hledáme člověka, který má vztah k číslům, datům a pořádkům v procesech - někoho, kdo rád propojuje účetnictví, reporting a práci s CRM a zároveň chce růst v moderním business prostředí.

Jsme otevřeni i zkrácenému úvazku (part-time), kdy může být pozice ideální pro studenty ekonomie / finance, rodiče na / po rodičovské dovolené nebo kohokoli se zkušeností a zájmem o finance, účetnictví anebo datovou kontrolu, kdo hledá flexibilní pracovní příležitost.

Co bude tvoje mise?

Tato role kombinuje práci s účetními daty, kontrolu CRM, reporting a podporu obchodních týmů.

Konkrétně tě pak bude čekat:


Datová hygiena a práce s CRM

  • Pravidelná kontrola aktuálnosti a úplnosti dat v CRM (deals, clients, companies, activities).
  • Validace dat před reportingem (pipeline, fee shares, closing dates).
  • Identifikace chybných záznamů a koordinace nápravy s obchodníky.
  • Správa uživatelských práv, funkcí a workflow (ve spolupráci s IT).

Kontrola dat a reporting

  • Úzká spolupráce s externí účetní firmou.
  • Kontrola a reconcilace dat mezi účetnictvím a CRM, řešení variancí.
  • Příprava dat pro měsíční a kvartální reporting vedení.
  • Kvartální odsouhlasení rozvahových účtů.
  • Příprava podkladů pro controlling a FP&A.

Kontrola dodržování pravidel a procesů

  • Kontrola správného vedení obchodních případů, evidence a procesů.
  • Ad hoc kontroly a shrnující reporty.
  • Vyhodnocení nesrovnalostí a návrhy na zlepšení.

Komunikace napříč firmou

  • Shromažďování požadavků obchodních týmů a jejich předávání vedení.
  • Přenos klíčových informací zpět směrem do týmů (změny, zadání, strategie).
  • Příprava podkladů pro obchodní porady.
  • Reporting směrem k CFO.

Spolupráce na interních projektech

  • Zapojení do projektů s dopadem na obchod (změny v CRM, nové nástroje, školení).
  • Koordinace testování a adopce novinek.
  • Tvorba interních návodů, dokumentací a podpůrných materiálů.

Podklady pro hodnocení výkonu

  • Kompletace dat pro kvartální/roční hodnocení obchodníků.
  • Spolupráce na KPI, metrikách a přehledech výkonu.
  • Kontrola datové správnosti.
  • Hodnocení efektivity lead-source kanálů s marketingem.

Organizační a provozní podpora týmů

  • Dohled nad rytmem porad (agenda, zápisy, účast).
  • Pomoc s organizací meetingů a školení.
  • Monitoring zátěže týmů a operativní podpora.

Co čekáme od tebe?

  • Juniorního až mírně zkušeného kandidáta se vztahem k číslům.
  • Silný cit pro data, pořádek a logiku procesů.
  • Výbornou znalost Excelu.
  • Základní účetní orientace je velké plus (není nutné mít praxi účetního).
  • Zkušenost s Power BI, CRM systémy nebo reportingem velkou výhodou.
  • Samostatnost, pečlivost, komunikativnost a chuť se učit a růst.
  • Ideální pro projektové koordinátory, datové asistenty, administrativní specialisty, studenty ekonomie / finance

Co ti nabídneme?

  • Svobodu, důvěru a flexibilitu - můžeme se domluvit i na flexibilní part-time roli.
  • Stabilní a dlouhodobou spolupráci v renomované realitní poradenské společnosti.
  • Motivační finanční ohodnocení – měsíční mzda podle tvých zkušeností, roční bonus a možnost dalšího finančního růstu.
  • Podporu ze strany seniornějších kolegů – dostane se ti jí od nás vždy, když budeš potřebovat; zejména ze začátku to bereme jako samozřejmost.
  • Mentoring a možnost rychle nabrat kompetence - kariérní růst směrem k FP&A, controllingu nebo BI.
  • Přímý kontakt s byznysem - můžeš se zapojit do klíčových interních projektů a podpořit naše zahraniční pobočky.
  • Přístup k moderním nástrojům a datům.
  • Neformální a přátelskou atmosféru – na našem kolektivu nám záleží.

A k tomu všemu samozřejmě řadu firemních benefitů jako je například:

-5 týdnů dovolené + loyalty dovolená když jsi s námi více než 5 let (při full time),

-5 sick days (při full time),

-plně hrazená Multisportka, jóga v kanceláři,

-angličtina a podpora dalšího vzdělávání,

-stravenkový paušál a občerstvení v kanceláři,

-notebook a mobil,

-moderní kanceláře v centru Prahy, teambuildingy.


Zaujalo tě to? Pošli nám svůj životopis a krátce napiš, proč tě tato pozice láká. Rádi tě poznáme!