Marketing specialist

Nabízím práci
Jméno/Firma
Aktro s.r.o.
Pracoviště
Varšavská 715/36, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština, Slovenština
Profese
Marketing, média a reklama
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
9. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme Marketingového specialistu/specialistku (Online a Digitál)
Kdo jsme a koho hledáme?
Jsme dynamicky rostoucí společnost v segmentu [prodejce a distributor malé elektroniky – například. autokamery, tablety, holící strojky, nabíječky] a hledáme zkušeného a samostatného Marketingového specialistu, který převezme zodpovědnost za exekuci a optimalizaci našich digitálních marketingových kampaní. Pokud vás baví data, optimalizace a hledáte prostor pro vlastní nápady, hledáme právě vás!

Klíčové zodpovědnosti – Co od vás očekáváme
Od nového specialisty očekáváme, že bude schopen zastřešit a proaktivně řídit následující oblasti:

1. Digitální kampaně a Placená reklama (PPC/Performance)
Komplexní správa PPC kampaní: Samostatné zakládání, správa a optimalizace výkonnostních kampaní (Google Ads, Sklik, Facebook/Instagram Ads).

Testování a optimalizace: Pravidelné A/B testování kreativ, klíčových slov a cílových skupin s cílem maximalizovat ROI a snižovat CPL/CPC.

2. Obsah a SEO
Analýza a strategie: Identifikace klíčových slov, návrh obsahové strategie a optimalizace stávajícího obsahu pro vyhledávače (On-page a technické SEO).

Tvorba obsahu: Spolupráce s copywriterem nebo přímá tvorba marketingových textů, popisů produktů, e-mailů a příspěvků na sociální sítě.

3. E-mail marketing a CRM
Tvorba a segmentace: Správa databáze kontaktů, segmentace publika a tvorba efektivních newsletterů a e-mailových automatizací (např. pro opuštěné košíky, uvítací sekvence).

Analýza efektivity: Měření doručitelnosti, open rate a konverzního poměru e-mailových kampaní.

4. Analytika a Reporting
Datová interpretace: Pravidelná analýza výkonu všech marketingových kanálů (web, e-mail, PPC) pomocí Google Analytics 4 a nástrojů BI.

Prezentace výsledků: Příprava přehledných reportů pro vedení společnosti s jasnými závěry a návrhy na zlepšení.

Požadavky a Znalosti – Co musíte zvládnout
Abyste pozici úspěšně zvládli, musíte splňovat následující kritéria:

Minimálně 2 roky praxe na podobné pozici (online marketing, performance specialista, digitální specialista).

Pokročilá znalost a praktická zkušenost se správou Google Ads (certifikace výhodou).

Pokročilá znalost Google Analytics 4 a schopnost interpretovat webová data.

Zkušenost s grafickými platformami (např. Canva, Adobe Photoshop a jine).

Základy SEO (keyword research, technické minimum).

Výborné komunikační a prezentační schopnosti (schopnost předložit data a argumentovat návrhy).

Samostatnost, proaktivita a ochota převzít odpovědnost za projekty od A do Z.

Co nabízíme?
Konkurenční finanční ohodnocení a bonusy podle dosaženého výkonu.

Možnost seberealizace a implementace vlastních marketingových nápadů podporující strategii a koncept z centrály.

Flexibilní pracovní doba a možnost hybridní práce (HO ale pozor fulltime).

Prostor pro vzdělávání (školení, certifikace, konference).