HR administrátor s Nj

Nabízím práci
Jméno/Firma
Personna International CZ, s.r.o.
Pracoviště
Krupka
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

  • Kancelářské pozice

Co vás čeká:

Na této pozici budete součástí mezinárodního týmu HR Shared Service Centra (administrativní podpůrné procesy pro HR a mzdy) podporujícího náš závod v ČR a Německu. V rámci struktury budete reportovat payroll manažerovi a Vaším úkolem bude:

  • zpracování dat v HR systémech

  • administrativní podpora - zpracování personální dokumentace při nástupech, změnách a výstupech

  • zodpovídání personálních a mzdových dotazů zaměstnanců

  • příprava statistik a reportů

  • správa a údržba personálních předpisů a směrnic

  • spolupráce s lokálním i globálním HR týmem, týmem zpracování mezd a týmem HR informačních systémů

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ s relevantní praxí alespoň 3 roky/VŠ ekonomického směru nebo HR - vhodné i pro absolventy

  • výborná znalost českého, anglického a německého jazyka (podpora německého týmu)

  • pečlivost a samostatnost

  • výborné komunikační schopnosti, proklientský přístup

  • schopnost dotahovat úkoly do konce a přemýšlet v souvislostech

  • pozitivní přístup k HR/IT systémům

  • znalost práce s aplikacemi MS office

  • znalost principů HR a zpracování mezd

  • ochota k dalšímu vzdělávání

Co vám můžeme nabídnout:

  • práci na zajímavých projektech v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, kde lidé jsou na prvním místě

  • přátelské pracovní prostředí

  • podporu při vzdělávání a rozvoji

  • 5 týdnů dovolené

  • půlroční bonusy

  • zvýhodněné stravování za 20 Kč

  • cafeterii na volnočasové aktivity

  • flexibilní pracovní dobu - možnost občasné práce z domova

  • akce pro zaměstnance

Kontaktujte nás

  • Jitka Bauerová

  • Senior HR Associate

  • Jitka.Bauerova@edgewell.com