Profesionální asistent/ka s přesahem do projektů

Nabízím práci
Jméno/Firma
MOL Česká republika, s.r.o.
Pracoviště
Moulíkova 3286/1b, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme spolehlivou, profesionální a organizačně silnou osobnost, která se stane skutečnou oporou ředitele retailu.
Tato role není běžná administrativní pozice – je o odpovědnosti, organizaci, samostatnosti a podpoře klíčových projektů.

Pokud máš ráda řád, přehled, práci s informacemi a dokážeš držet věci pod kontrolou i ve chvílích, kdy je tempo vysoké, tahle pozice je pro tebe.

Co budeš dělat?

Staneš se každodenní podporou ředitele retailu a důležitým spojovacím článkem mezi vedením a týmy.

Tvou náplní práce bude:

  • kompletní administrativní a organizační podpora ředitele retailu,
  • plánování schůzek, správa kalendáře a organizace jednání,
  • koordinace informačních toků mezi odděleními a vedením,
  • podpora projektů napříč retailovou organizací,
  • příprava prezentací, reportů a podkladů pro rozhodování,
  • sledování termínů, plnění úkolů a následné reportování,
  • samostatná správa vybraných agend a procesů.

Co od tebe potřebujeme?

  • vysokoškolské vzdělání,
  • zkušenosti alespoň 2–3 roky v roli asistentky managementu nebo projektové podpory,
  • výbornou organizaci práce a schopnost prioritizovat,
  • profesionální vystupování a diskrétnost,
  • výborné komunikační dovednosti,
  • plynulou znalost angličtiny (denní komunikace),
  • pokročilou znalost MS Office (Excel, PowerPoint),

Co nabízíme?

  • práci přímo po boku top managementu,
  • pestrou, smysluplnou a odpovědnou roli,
  • stabilní zaměstnání a podporující tým,
  • flexibilní pracovní režim,
  • 25 dní dovolené + sick days,
  • atraktivní zaměstnanecké benefity (kafeterie, Multisport, palivová karta, příspěvek na penzijko, firemní akce).