Tajemník/ tajemnice kanceláře ředitele
O pozici
Výzkumný ústav veterinárního lékařství, v. v. i. (VÚVeL Brno) je jediným profesionálním výzkumným ústavem v ČR a jedním z mála v Evropě, jenž může díky své personální, metodické a přístrojové úrovni provádět nejnáročnější studie s proporcionálně vyrovnaným podílem základního a aplikovaného výzkumu. Studium je zaměřeno na všechny druhy hospodářských zvířat, přičemž důraz je kladen především na problematiku kontroly zdraví skotu, prasat a drůbeže. Pozornost je však věnována i dalším druhům zvířat.
Co u nás budete dělat?
organizační podpora a zajištění chodu kanceláře ředitele v administrativně-provozních záležitostech ústavu (rozhodnutí a příkazy ředitele, jmenování, odvolání, pověření) a organizaci pracovního kalendáře ředitele,
koordinovat setkání, porady, jednání a celoústavní rady po stránce organizační (občerstvení, příprava technického zázemí),
spolupracovat při stanovování provozních plánů a organizační politiky v souladu se strategií instituce a požadavků zřizovatele, kontroluje formální přípravu návrhů smluv, obchodní korespondence, vnitřních předpisů, směrnic a interních dopisů k jejich vydání, evidenci a archivaci,
příprava podkladů pro jednání ředitele s vědeckými pracovníky a dalšími orgány instituce, dozorčí rady a dalšími komisemi a poradními orgány ředitele, včetně tvorby zápisů z těchto jednání,
zprostředkuje rozhodnutí ředitele ústavu a další interní komunikace směrem zaměstnancům, aktualizuje a archivuje systém směrnic a interní řídící dokumentace,
vede spisovou službu sekretariátu ředitele, provádí evidenci a archivaci dokumentů dle spisového řádu, sleduje stav rozpracované nebo nevyřízené agendy, zajišťuje evidenci smluv v registru smluv, ukládání smluv do účetního systému
vede datovou schránku ústavu, zajišťuje evidenci a přerozdělení došlé agendy ke zpracování, zajišťuje zpětné odeslání a vyřízení agendy přes datové zprávy,
zajišťuje adekvátní podporu vědcům a vědkyním v oblasti administrativních záležitostí ústavu související s jejich vědeckou činností,
komplexní vyřizování komunikace sekretariátu ředitele v rámci přidělené agendy a dle pokynů ředitele,
úzká spolupráce s projektovým oddělením a agendou transferu znalostí a popularizace vědy,
spolupráce v oblasti právní a kontrolní v rámci vnitřního kontrolního systému ústavu,
spolupráce se zřizovatelem (MZe) a dalšími obchodními a odbornými partnery.
Co musíte znát, mít a umět?
máte ukončené VŠ vzdělání (výhodou právní nebo ekonomický směr) a komunikativní znalost anglického jazyka,
zkušenosti se strategickým nebo institucionálním chodem kanceláře vědecké instituce NEBO praxe na obdobné pracovní pozici NEBO pracovní zkušenosti z výzkumného či univerzitního pracoviště,
organizační schopnosti, komunikativnost, spolehlivost, schopnost rozhodování a strategického plánování, schopnost spolupráce s veřejnými institucemi, akademickým sektorem i soukromými subjekty,
máte obecnou znalost právních předpisů a orientaci v legislativním rámci v. v. i.
znalost obchodní korespondence a odpovídající reprezentativní znalost českého jazyka,
schopnosti práce s textem – formulační a stylistické dovednosti na výborné úrovni,
požadujeme kancelářskou znalost práce na PC, portály státní správy, registry a rejstříky
flexibilní a aktivní přístup k řešení pracovních úkolů,
schopnost týmové spolupráce a loajalita,
Co Vám nabízíme
termín nástupu březen 2026
místo výkonu práce: Hudcova 296/70, Brno-Medlánky
práce na dobu určitou 1 rok s možností další spolupráce
pracovní úvazek 40 hod. týdně
odpovídající mzdové ohodnocení dle rozsahu dosažené praxe a možné míry přidělených odpovědností
6 týdnů dovolené
balíček zaměstnaneckých benefitů (Edenred Benefit Card, zvýhodněné mobilní služby, příspěvek na stravování a skvělý oběd přímo v areálu)
tradici a zázemí moderního výzkumného prostředí.