Celní specialista (Import/Export)/ Customs Specialist

Nabízím práci
Jméno/Firma
AUMOVIO Czech Republic s.r.o. - Jičín
Pracoviště
Hradecká 1092, Jičín
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Staňte se naším Celním specialistou!
Hledáme odborníka (nebo nadšeného juniora), který se zaměří na import, export a Intrastat. Vaším hlavním úkolem bude zajištění souladu podnikových procesů s celními předpisy, podpora centrálního EMEA týmu a účast na interních i externích auditech.

Budete klíčovým partnerem pro naše oddělení logistiky, centrální EMEA tým i celní orgány. Pokud máte základní znalost celní agendy, jste u nás také vítáni – čeká na Vás tým zkušených kolegů, kteří Vás plně zaučí.

Co je nezbytné? Angličtina nebo němčina na komunikativní úrovni, protože celý tým včetně nadřízeného sídlí v Německu. Díky tomu můžete pracovat převážně z domova – odkudkoliv z ČR. Počítáme pouze s občasnými cestami do Jičína a Boru u Tachova.

Pozice je otevřená jak pro plný, tak i poloviční úvazek.

Co Vás u nás bude čekat:

  • Zpracování oznámení a dotazů týkajících se nákladů na dopravu a celních textů
  • Zpracování opožděných registrací a žádostí o vrácení poplatků
  • Monitoring všech celních deklarací pro import a export na základě specifických celních požadavků a s ohledem na celní a zahraničně obchodní opatření
  • Kontrola všech daňových výměrů a celních dokumentů
  • Kontrola a schvalování faktur poskytovatelů služeb
  • Zpracování a podávání žádostí o závaznou celní sazební informaci
  • Zpracování a vykazování v Intrastatu (příchozí a odchozí hlášení)
  • Podpora při překladu popisů produktů do českého jazyka
  • Poskytování podpory našemu externímu poskytovateli celních služeb
  • Hlavní kontaktní osoba pro všechny celní záležitosti vůči českým celním orgánům
  • Podpora při implementaci specifikací od centrálního EMEA celního týmu
  • Zpracování speciálních případů ve spolupráci s centrálním EMEA celním týmem
  • Podpora a účast při interních a externích auditech

Jaké jsou nezbytné požadavky:

  • Vzdělání v oblasti ekonomie, logistiky nebo alespoň základní praxe v celní a zahraniční obchodní problematice
  • Expertíza nebo základní znalosti v oblasti celních procesů (import, export, Intrastat)
  • Znalost českých celních předpisů, zkušenost s českými celními úřady
  • Znalost SAP a MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Plynulá čeština a angličtina nebo němčina (psaná i mluvená)
  • Flexibilita, schopnost pracovat v mezinárodním týmu

Co Vám za to nabízíme:

  • Možnost práce na poloviční úvazek s využitím Mobile Work/ Home Offices
  • Rádi Vás podpoříme ve Vašem profesním růstu a nabídneme možnost rozvíjet se
  • 5 týdnů dovolené + volno navíc za senioritu
  • Volno navíc při osobních událostech (svatba, narození dítěte)
  • Prémie do výše 10 % hned od 1. měsíce, měsíční docházkový bonus 1500 Kč
  • 13. a 14. mzda vyplácená v závislosti na výkonnosti závodu
  • Odměny při pracovních výročích
  • Zdravotní volno (2 sick days)
  • Bezúročné zaměstnanecké půjčky pro potřeby bydlení
  • Příspěvek na životní nebo penzijní připojištění; příspěvek na stravování v naší jídelně
  • Benefitní program cafeterie; zvýhodněné mobilní tarify
  • Stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí