SPECIALISTA TECHNICKÉ PODPORY
O pozici
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání (elektro-technického nebo IT směru výhodou)
- elektro-technické znalosti
- orientace v technické dokumentaci a výkresech
- zkušenosti s embedded zařízeními výhodou
- znalost vnitropodnikového systému K2 výhodou
- řidičský průkaz sk. B
- znalost angličtiny/němčiny výhodou
- pozitivní a konstruktivní přístup
- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti, systematičnost
- schopnost precizně předávat informace - efektivní komunikace
- pozitivní a konstruktivní přístup, analytické myšlení, týmová práce
Náplň práce:
- poskytování technické podpory (hardware, software) - každodenní komunikace se zákazníky společnosti, identifikace a řešení podnětů/reklamací
- podpora SW oddělení - prostředník mezi zákazníkem a SW programátory, řešení zákaznických požadavků, předávání SW oddělení a následná komunikace se zákazníkem
- ve spolupráci s kolegy navrhuje a vytváří technické řešení
- komunikace napříč odděleními
- zpracování projektů od fáze požadavků od zákazníka až po přípravu podkladů pro příslušná oddělení