RTB Specialist
O pozici
Pracovní nabídka
Chceme tě, pokud už nejsi jen “nastavovač kampaní”, ale máš přesah do mediální strategie, který navrhne, nasadí a vyhodnotí brandové kampaně v programmatic/RTB prostředí a zároveň poradí s kreativitou a cross-channel taktikou.
Co budeš dělat?
- Plánovat a realizovat brandové strategie napříč display, social a video (TrueView, Bumper, Non-Skippable).
- Tvořit a optimalizovat kampaně v DV360 (targeting, bidding, frequency caps, GEO tests, viewability, dealy) a dalších systémech pro programatický nákup.
- Řídit RTB taktiky: DSP/SSP, přímé nákupy, private deals a data-driven targeting, doměřování kampaní.
- Navrhovat A/B testy kreativ a cílení a doporučení pro produkci kreativních assetů.
- Spolupracovat s performance týmem na atribuci, doměření inkrementality a cross-channel optimizaci.
- Formovat vizi pro programatický nákup CTV, audio, DOOH a dalších nových formátů.
- Připravovat srozumitelné reporty a prezentace pro klienty s doporučeními.
- Mentoring juniorů a sdílení best practices v týmu.
Koho hledáme?
- Experta s praxí v brandových kampaních a přesahem do mediální strategie.
- Člověka s hlubokou znalostí Display & Video 360 / AdForm, Google Campaign Manager a obecně na programatický nákup reklamy.
- Analytika, který umí pracovat s metrikami reach, frequency, viewability, VTR, attention a brand-lift metrikami.
- Komunikativního člověka schopného prezentovat a prosazovat doporučení klientům jak v českém tak anglickém jazyce.
- Proaktivního řešitele, který nehledá výmluvy ale příležitosti.
Nice to have
- Zkušenosti s The Trade Desk, Amazon DSP, Adobe Advertising Cloud, MediaMath.
- Orientace v Looker Studio, Google Analytics 4.
Co u nás získáš?
- Budeš součástí dynamické digitální agentury Marketup a dostaneš důležitou roli v týmu
- Práce na zajímavých kampaních i pro velké klienty
- Spousta prostoru pro tvoje nápady, inovace a osobní růst
- Otevřená týmová kultura, kde se tvé nápady opravdu poslouchají
- Flexibilita a benefity, které ti usnadní život
- Kombinace dlouhodobých i krátkodobých projektů, aby práce byla pořád pestrá
- Podpora vzdělávání a rozvoje – školení soft i hard skills
- Svoboda a flexibilita, aby se ti dobře pracovalo
- Ovoce, čaj/káva a 25 dní dovolené – pro nás standard, ne benefit
- Dotovaná multisportka
- Skvělé teambuildingy a týmové akce v ČR i zahraničí
- Možnost jet na konference a poznávat nové věci
Proč chceš být součástí Marketupu?
Protože jsme S.E.K.S.I. - sehranost, empatie, kuráž, spolehlivost a inspirativnost - to jsou naše hodnoty, a to, co nás všechny spojuje. A my věříme, že to máš stejně. Poskytneme ti volnost a zároveň tě budeme zcela podporovat v tom, co děláš. Dostaneš prostor realizovat se a růst společně s námi. Můžeš přednášet na VŠ, tvořit blogové články, být součástí webinářů, konferencí či Business Breakfast, které pravidelně pořádáme. Máme pestré portfolio klientů, jako jsou Mila, Horalky, Relax, Danone, ABB, AXA, Hill's a další. Máme super tým lidí, kteří jsou skvělí v tom, co dělají - vládne u nás fajn atmosféra, která nejde popsat, ta se musí zažít. Na našem IG najdeš alespoň malou ochutnávku.
A v neposlední řadě - vyhráli jsme ocenění “Nejlepší místo, kde pracovat” v soutěži Agentura roku, a už jen proto bys nás měl/a víc poznat! ????
Dočetl/a jsi a říkáš si: „Chci být u toho, chci být součástí týmu, který je srdcem Marketupu“? Přidej se k nám do Media Teamu!