Junior Specialista - zákaznicka podpora
O pozici
Pracovní nabídka
CCS hledá junior specialistu zákaznické podpory pro správu karet českých a slovenských zákazníků.
Bude se zabývat administrativními úkoly spojenými s agendou vedení klienta.
Náplň práce:
. Písemná a telefonická (minimálně) komunikace se zákazníkem
• Vytváření přístupů do Zákaznického servisu pro klienty ČR a SR
• Výpovědi smluv
• Změny u stávajících zákazníků (změna adres, aktualizace kontaktů)
Požadavky:
. Min. SŠ vzdělání s maturritou
• Chuť podílet se na administrativních úkolech a pracovat na počítači
• Výborná znalost češtiny
• Základní znalost MS Office, Outlook, práce s internetem a schopnost dohledávání informací
• Znalost AJ výhodou
• Spolehlivost, pečlivost, samostatnost
Benefity
• Stravné: obdržíte 120,- Kč hrubého za pracovní den přímo na váš bankovní účet
• 5 týdnů dovolené ročně
• Kancelář vhodná i pro psy
• Příspěvěk na Home office 150,- Kč měsíčně přímo na váš bankovní účet
• 3 dny tzv. Sick. days
• 2 dostečné volné dny, které si můžete vzít po vyčerpání veškeré řádné dovolené za
kalendářní rok
• 2 dny dobrovolnictví
• Variabilní systém benefitů: 15 600 Kč ročně, které můžete využít na Multisport, příspěvky na penzijní připojištění nebo na účet Cafeteria
• Masáže na pracovišti – Corpay / CCS hradí polovinu ceny
• Speciální cenová nabídka pro tarif T-Mobile pro osobní použití
• Dárek na svatbu nebo registrované partnerství
• Dárek k životním jubileím a pracovním milníkům
• Bonusy za doporučení
• Narozeninová snídaně
• Sportovní aktivity pro naše zaměstnance
• Online vzdělávací kurzy
• Každé úterý čerstvé ovoce v kanceláři
• Vánoční večírek