Vedoucí ekonomického oddělení - zkrácený úvazek pro invalidní důchodce
O pozici
Hledáme zkušeného a samostatného kolegu/kolegyni, který převezme odpovědnost za chod ekonomického oddělení a bude klíčovým článkem mezi vedením společnosti a externí účetní. Pokud máte praxi v účetnictví či reportingu, umíte pracovat s čísly a chcete mít možnost organizovat si práci s určitou mírou samostatnosti – ozvěte se nám.
Co budete dělat?
Koordinovat chod ekonomického oddělení a vést malý tým.
Komunikovat s externí účetní kanceláří a dohlížet na dodržování všech zákonných termínů.
Zajišťovat sběr, kontrolu a včasné odevzdání účetních dokladů.
Připravovat a sestavovat finanční reporty pro vedení společnosti.
Zadávat a kontrolovat data v účetních systémech.
Podílet se na vytváření interních procesů a jejich zlepšování.
Co od Vás potřebujeme?
Praxi v účetnictví / controllingu / reportingu (nutná).
Velmi dobrou znalost práce v MS Excel (funkce, kontingenční tabulky).
Zkušenost s účetním systémem Pohoda – výhodou.
Pečlivost, samostatnost, odpovědnost a chuť vést a koordinovat.
Schopnost efektivní komunikace a práce s termíny.
Co nabízíme?
Pracovní úvazek 4 hodiny denně.
Práci na míru pro OZP
Mzdu 25 000 Kč / 4 h, + osobní ohodnocení podle výsledků.
5 dní zdravotního volna nad rámec dovolené.
Příjemné pracovní prostředí na Praze 5 (pozice není v bezbariérovém objektu).
Prostor pro samostatnost, vlastní nápady a skutečný vliv na fungování ekonomického oddělení.
Dlouhodobou spolupráci a podporu vedení.
Jak se přihlásit?
Pošlete nám prosím svůj životopis a krátkou informaci o Vašich zkušenostech v účetnictví či reportingu. Ozveme se vám co nejdříve a domluvíme se na dalším postupu.