SPECIALISTA/KA TECHNICKÉ PODPORY
O pozici
Čemu se u nás budete věnovat:
Budete komunikovat za uživatelskou podporu s našimi zákazníky, a to jak na telefonu, tak emailem nebo webovou službou
Budete diagnostikovat a řešit technické požadavky a problémy zákazníků, upravovat SW nastavení
Budete rozhodovat, co je nutné řešit výjezdem k zákazníkovi či co lze řešit vzdáleně
V případě potřeby výjezdu k zákazníkovi provedete opravu formou výměny vadných komponent, včetně práce na vysokozdvižné pracovní plošině
Budete pracovat v ticketovacím systému, protože je důležité udržet ve věcech pořádek
Co od Vás očekáváme:
schopnost samostatného a efektivního řešení technických problémů
chuť komunikovat s lidmi
schopnost dotahovat svěřené úkoly do konce
občasnou práci s využitím vysokozdvižné pracovní plošiny
základní orientace v oblasti audio, video a IT
orientaci v síťových principech, OS WIN a běžném HW/SW prostředí
český jazyk na dobré úrovni, základní znalost angličtiny
časovou flexibilitu - jednosměnný provoz, večerní a víkendová pohotovost na Home Office dle rozpisu služeb
pozice vhodná i pro šikovné absolventy - vše vás naučíme
Nabízíme Vám:
HPP ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
odpovídající platové ohodnocení
práci v příjemném a neformálním prostředí
možnost profesního růstu
3 sick days ročně
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a průvodní dopis na marketa.bulirova@hdt.cz