Marketing & International Relations koordinátor/ka

Nabízím práci
Jméno/Firma
ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s.r.o.
Pracoviště
Na Pankráci 1683/127, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
15. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

ROWAN LEGAL je přední česká advokátní kancelář s více než 35 lety praxe. Rozumíme právu i vašemu podnikání a naším cílem je, abyste jinou advokátní kancelář už nepotřebovali.

Marketing & International Relations koordinátor/ka

Chceš pracovat v roli, kde se potkává mezinárodní prostředí, marketing a koordinace? ????✨

Buď spojkou, která propojí ROWAN LEGAL se zahraničními partnery. Čeká tě kombinace administrativy, organizace a mezinárodních aktivit, ve kterých budeš mít vlastní prostor vyrůst.

???? O ČEM TO BUDE

  • Budeš organizovat a koordinovat účast našich kolegů na mezinárodních akcích.
  • Plánovat a zajišťovat zahraniční cesty od A do Z – domlouvat schůzky, komunikovat v angličtině, zajišťovat logistiku (letenky, ubytování) a hlídat veškeré detaily.
  • Připravovat podklady pro schůzky a cesty – od prezentací kanceláře až po přehledy dosavadní spolupráce.
  • Pracovat s CRM systémem a evidovat aktivity, kontakty i plánované akce.
  • Aktivně sledovat dění na zahraničních trzích a vyhledávat nové příležitosti pro navazování kontaktů.
  • Zajišťovat podání do prestižních mezinárodních žebříčků Chambers a Legal500 ve spolupráci s kolegy advokáty — včetně přípravy a kompletace potřebných dokumentů.
  • Spravovat a aktualizovat interní databázi životopisů – komunikovat s kolegy, zajišťovat korektury a publikaci na webu.
  • Mít pod dohledem aktuálnost marketingových materiálů kanceláře.

???? CO OČEKÁVÁME

  • Máš zkušenosti s koordinací mezinárodních projektů či akcí.
  • Jsi organizovaný/á, systematický/á a rád/a máš věci pod kontrolou.
  • Baví tě administrativní práce – umíš ji dělat pečlivě, efektivně a víš, že na detailech záleží.
  • Umíš jasně a strukturovaně komunikovat – ať už jde o kolegy v Praze, nebo partnery v zahraničí.
  • Umíš pracovat samostatně, hlídat termíny a mít přehled i ve větším množství podkladů.
  • Ovládáš MS Office a základní grafické nástroje (např. Canva), umíš pracovat s textem a dokumenty.
  • Angličtina je pro tebe přirozený komunikační nástroj, slovem i písmem.
  • Máš zkušenost s jednoduchými databázemi (např. CRM).
  • Zajímáš se o mezinárodní prostředí, networking a reprezentaci značky.

???? CO NABÍZÍME

  • Samostatnou koordinaci a možnost rozvíjet mezinárodní projekty.
  • Smlouvu na dobu neurčitou.
  • Práci pro špičkové klienty mezinárodního trhu. 

Kromě práce na zajímavých případech tě u nás čeká i pestrý balíček benefitů: 

  • ???? 5 týdnů dovolené za kalendářní rok 
  • ????️ stravenky 
  • ????️♂️ karta MultiSport 
  • ???? sick days – v případě zdravotní indispozice možnost zůstat doma bez lékařského potvrzení 
  • ???? po zapracování možnost občasného home office 
  • ???? možnost vzdělávání, rozvojových aktivit 
  • ???? příspěvek na dopravu 1x za rok ve výši 1 000,- Kč 
  • ???? pracovní notebook a telefon 
  • ???? ovocné úterky 
  • ???? v létě zmrzlina v kanceláři 

???? CHCEŠ SE STÁT SOUČÁSTÍ NAŠEHO TÝMU? 

Zašli nám svůj profesní životopis – rádi tě poznáme! U nás najdeš zázemí silné advokátní kanceláře s více než 30letou historií na trhu a také skvělý kolektiv! Všichni si tykáme, rádi se po náročném jednání potkáme u fotbálku a klidně zajdeme běhat, nebo třeba uhasit žízeň ????. 

Těšíme se na setkání a budoucí spolupráci!