Hlavní účetní

Nabízím práci
Jméno/Firma
Personna International CZ, s.r.o.
Pracoviště
Krupka
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
15. 12. 2025

O pozici

Co Vás čeká

Na pozici hlavní účetní budete součástí našeho Controllership týmu, převezmete zodpovědnost za kompletní vedení účetnictví a budete klíčovým partnerem pro lokální management a stakeholdery. Součástí této pozice bude vedení malého týmu, příprava závěrek, spolupráce na auditech a zajištění souladu s českou legislativou a interními korporátními standardy.

Vašimi úkoly bude:

  • vedení kompletního účetnictví dle českých účetních předpisů

  • příprava měsíčních, čtvrtletních a ročních závěrek

  • spolupráce na zpracování dani z příjmů právnických osob, kontrola a podpora při zpracování DPH a dalších daní

  • zajištění souladu účetních procesů s požadavky US GAAP

  • spolupráce s auditory a daňovými poradci

  • zodpovědnost za nastavení a dodržování interních kontrol (SOX)

  • vedení menšího týmu

  • podpora a kontrola procesů v oblasti pořízení dlouhodobého hmotného majetku (včetně výpočtu odpisů a jeho vyřazení)

  • příprava a aktualizace interních směrnic

  • kontrola při zavádění nových dodavatelů

  • rekonciliace rozvahových účtů

  • manuální zápisy statutárního účetnictví (systém Pohoda)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru

  • min. 5 let praxe v účetnictví

  • zkušenost s vedením lidí (velkou výhodou)

  • výborná znalost české účetní a daňové legislativy

  • pokročilá znalost MS Office

  • znalost angličtiny na úrovni B2, výborná znalost češtiny

  • praxe s audity a daňovou problematikou

  • znalost programu SAP (výhodou)

  • zodpovědnost, preciznost, samostatnost a schopnost vést tým

Co vám můžeme nabídnout:

  • práci na zajímavých projektech v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, kde lidé jsou na prvním místě

  • přátelské pracovní prostředí

  • podporu při vzdělávání a rozvoji

  • 5 týdnů dovolené

  • půlroční bonusy

  • zvýhodněné stravování za 20 Kč

  • cafeterii na volnočasové aktivity

  • flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova

  • akce pro zaměstnance

Kontaktujte nás

  • Jitka Bauerová

  • Senior HR Associate

  • Jitka.Bauerova@edgewell.com