Manažer bezpečnostních událostí
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho oddělení, které zajišťuje proaktivní monitoring bezpečnostních událostí v kyberprostoru organizace hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici manažera bezpečnostních událostí.
Jedná se o práci v perspektivní oblasti zajišťování bezpečnosti informací v jedné z největších organizací v Pardubickém kraji. Rozsah činností umožní uchazeči pracovat s nejmodernějšími bezpečnostními technologiemi, rozvíjet a zdokonalovat své znalosti v dané oblasti.
Manažer bezpečnostních událostí se bude podílet zejména na zajištění sběru, detekce a vyhodnocení bezpečnostních událostí z primárních detekčních systému a jejich předávání ke zvládání, vyhodnocování bezpečnostních událostí a incidentů hlášených do systému HelpDesk zaměstnanci organizace, hlášení bezpečnostních událostí a předávání bezpečnostních událostí k provedení nápravných opatření a kontrole realizace nápravných opatření. Dále bude spolupracovat na tvorbě a údržbě metodik pro sběr, detekci a vyhodnocování bezpečnostních událostí a na provádění analýz zranitelností a rizik. Součástí práce je vedení příslušně dokumentace a reportování a činnosti pro zlepšování úrovně kvality a efektivity v rámci svěřených činností.
Jaké byste pro to měli mít předpoklady?
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru.
- Znalost počítačových sítí (IPv4, veřejná IP vs soukromá IP, NAT, DNS, DHCP, router, switch, firewall).
- Znalost operačního systému Windows (Linux výhodou), Active Directory, Virtualizace.
- Orientace v oblasti informační bezpečnosti (principy, typy útoků, bezpečnostní opatření).
- Schopnost analyzovat logy.
- Angličtina na úrovni porozumění technické dokumentaci.
- Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup.
Výhodou:
- Praxe v ICT, SOC, administraci nebo IT podpoře.
- Zkušenost s nástroji pro monitoring (např. SIEM, IDS/IPS, antivirové konzole apod.).
Co vám můžeme nabídnout?
- Zajímavou profesní příležitost s možností profesního růstu v oblasti kybernetické bezpečnosti.
- Perspektivní práci u největšího zaměstnavatele v Pardubickém kraji.
- Práci s nejmodernějšími technologiemi.
- Odpovídající technické vybavení pro výkon práce na této pracovní pozici.
- Možnost využití pružné pracovní doby po domluvě s vedoucím zaměstnancem.
- Pro odpočinek nabízíme 25 dní dovolené a dalších až 5 dní osobního volna
- Široký výběr jídel v zaměstnaneckém restaurantu za dotované ceny
- Příspěvek na penzijní připojištění nebo DIP.
- Místo výkonu práce v Pardubické nemocnici.