Head of Marketing/Marketing Manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
GIVET Czech s.r.o.
Pracoviště
Lomnického 1705/5, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
15. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pro obchodně-výrobní beauty společnost Givet Czech s.r.o. hledáme Head of Marketing se znalostí digital /
e-commerce prostředí pro marketingovou podporu vlastních produktů pod několika
exkluzivními brandy.

Co Tě u nás čeká?

  • Zodpovědnost za definování marketingové strategie a zajištění precizní exekutivy stanovené marketingové strategie pomocí interního týmu ve spolupráci s externími agenturami.
  • Naplánování vhodného splitu marketingových kanálů pro zajištění prodejních cílů jednotlivých brandů.
  • Průběžná optimalizace marketingových kanálů pro zajištění maximální efektivity vložených investic: Nastavení výkonnostních metrik pro jednotlivé marketingové kanály, jejich průběžné sledování a optimalizace.
  • Výborná orientace v média mixu, resp. schopnost postavit strategii pro jednotlivé kanály (např. sociální sítě, influencer marketing, performance, mailing, content strategie atd.).
  • Focus na customer journey ve všech fázích nákupního chování - od microsites po opakované nákupy na platformách B2B partnerů.
  • Vybudování CRM, denní práce s analytikou.
  • Spolupráce s externími subjekty: její nastavení, bríf a kontrola jejich činnosti.
  • Úzká spolupráce s oddělením brandu, salesu, creativy a financí.
  • Průběžný monitoring konkurence, sledování trendů a novinek na trhu, nových marketingovýchkanálů (zejména v digitálu). Návrhy na zlepšování produktového portfolia na základě prodejních analýz, případně dat od odběratelů/zákazníků.
  • Příprava go-to-market strategy pro společnost při vstupu do nové krajiny, resp. při produktových novinkách.

Koho vlastně hledáme?

  • Hledáme silného marketing managera s beauty/FMCG backgroundem (privátní značky, exkluzivní produkty), zkušenost s channel marketingem (od microsite po influencer marketing) nutná, ale zkušenost s 360 marketingem není podmínkou.
  • Parťáka se silným focusem na čísla (zejména byznysová): turnover, marže, ROI/PNO, důraz na data kolem zákazníka (noví zákazníci, opakované nákupy atd.).
  • Zkušeného leadra - silný leadership, nadstandardní komunikační a vyjednávací dovednosti, odolnost tlaku, drive, innovative spirit.
  • Někoho, kdo má minimálně 3 roky zkušeností ve vedení komplexních B2B kampaní s budgetem ve vyšších desítkách mio Kč.
  • A také zkušenost se zahraničními krajinami ze CEE je podmínkou. Mimo CEE výhodou, nikoliv podmínkou.

Co nabízíme?

  • Dynamický a veselý tým, příjemné pracovní prostředí
  • Odpovídající platové ohodnocení a benefity
  • Benefitní healthy program
  • Multisportkartu
  • Stravenkový paušál
  • 25 dní dovolené, 2 Self care days
  • Kurzy Angličtiny
  • Rozvojové workshopy a vzdělávání
  • Samozřejmostí je IT technika (notebook, mobil...)
  • Spoustu teambuildingových aktivit a hlavně bezvadný tým kolegů!