Head of Marketing/Marketing Manager
Nabízím práci
GIVET Czech s.r.o.
Lomnického 1705/5, Praha
Plný
Vysokoškolské
Angličtina, Čeština
Marketing, média a reklama
Nabízím práci
15. 12. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Pro obchodně-výrobní beauty společnost Givet Czech s.r.o. hledáme Head of Marketing se znalostí digital /
e-commerce prostředí pro marketingovou podporu vlastních produktů pod několika
exkluzivními brandy.
Co Tě u nás čeká?
- Zodpovědnost za definování marketingové strategie a zajištění precizní exekutivy stanovené marketingové strategie pomocí interního týmu ve spolupráci s externími agenturami.
- Naplánování vhodného splitu marketingových kanálů pro zajištění prodejních cílů jednotlivých brandů.
- Průběžná optimalizace marketingových kanálů pro zajištění maximální efektivity vložených investic: Nastavení výkonnostních metrik pro jednotlivé marketingové kanály, jejich průběžné sledování a optimalizace.
- Výborná orientace v média mixu, resp. schopnost postavit strategii pro jednotlivé kanály (např. sociální sítě, influencer marketing, performance, mailing, content strategie atd.).
- Focus na customer journey ve všech fázích nákupního chování - od microsites po opakované nákupy na platformách B2B partnerů.
- Vybudování CRM, denní práce s analytikou.
- Spolupráce s externími subjekty: její nastavení, bríf a kontrola jejich činnosti.
- Úzká spolupráce s oddělením brandu, salesu, creativy a financí.
- Průběžný monitoring konkurence, sledování trendů a novinek na trhu, nových marketingovýchkanálů (zejména v digitálu). Návrhy na zlepšování produktového portfolia na základě prodejních analýz, případně dat od odběratelů/zákazníků.
- Příprava go-to-market strategy pro společnost při vstupu do nové krajiny, resp. při produktových novinkách.
Koho vlastně hledáme?
- Hledáme silného marketing managera s beauty/FMCG backgroundem (privátní značky, exkluzivní produkty), zkušenost s channel marketingem (od microsite po influencer marketing) nutná, ale zkušenost s 360 marketingem není podmínkou.
- Parťáka se silným focusem na čísla (zejména byznysová): turnover, marže, ROI/PNO, důraz na data kolem zákazníka (noví zákazníci, opakované nákupy atd.).
- Zkušeného leadra - silný leadership, nadstandardní komunikační a vyjednávací dovednosti, odolnost tlaku, drive, innovative spirit.
- Někoho, kdo má minimálně 3 roky zkušeností ve vedení komplexních B2B kampaní s budgetem ve vyšších desítkách mio Kč.
- A také zkušenost se zahraničními krajinami ze CEE je podmínkou. Mimo CEE výhodou, nikoliv podmínkou.
Co nabízíme?
- Dynamický a veselý tým, příjemné pracovní prostředí
- Odpovídající platové ohodnocení a benefity
- Benefitní healthy program
- Multisportkartu
- Stravenkový paušál
- 25 dní dovolené, 2 Self care days
- Kurzy Angličtiny
- Rozvojové workshopy a vzdělávání
- Samozřejmostí je IT technika (notebook, mobil...)
- Spoustu teambuildingových aktivit a hlavně bezvadný tým kolegů!