Consultant (Customer care, Onboarding, Implementation)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Daktela s.r.o.
Pracoviště
Vinohradská 2828/151, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
16. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

V Daktele se přidáš k rychle rostoucí evropské SaaS společnosti, která inovuje a posouvá svět zákaznické péče. Budeš se podílet na budování jedné z předních CCaaS platforem, kterou využívá více než 1 600 zákazníků po celém světě k poskytování špičkové zákaznické podpory. Jak rosteme, vytváříme nové příležitosti pro talentované lidi, kteří se chtějí profesně posouvat a hledají výzvy.

Proč Daktela?

  • Úspěšná a neustále rostoucí globální společnost s množstvím příležitostí.
  • Skvělý a inovativní produkt.
  • Rychlé a agilní prostředí, ve kterém máš možnosti věci opravdu ovlivnit.
  • Spousta příležitostí k růstu.
  • Skvělá firemní kultura.
  • Férové ohodnocení, atraktivní balíček benefitů a firemní akce a aktivity.

Co budeš mít na starosti?

Jako konzultant zákazníků budeš provázet nové zákazníky nastavením a spuštěním platformy Daktela. Navrhneš vhodné řešení, nakonfiguruješ platformu a zajistíš hladký start. Protože onboarding je základem celé zákaznické cesty, tvým cílem je pomoci zákazníkům co nejrychleji dosáhnout maximální hodnoty z platformy Daktela.

Budeš:

  • Vést komplexní proces zapojení nových zákazníků společnosti Daktela, včetně technického nastavení a konfigurace.
  • Konzultovat se zákazníky, porozumíš jejich potřebám a navrhneš vhodný návrh řešení.
  • Řídíš a implementuješ proces zapojení od prvního telefonátu až po úspěšné spuštění.
  • Podporuješ zákazníky během fáze hypercare, aby zajistil hladký přechod a rychlou návratnost.
  • Zodpovídáš za správnou implementaci a včasné dokončení.

Co by ti nemělo chybět?

  • Hledáme motivovaného a organizovaného člověka se zkušeností se zákaznickou komunikací, který se chce posunout do IT.
  • Silná orientace na zákazníka
  • Skvělé organizační schopnosti, efektivita, orientace na výkon.
  • Výborné komunikační dovednosti.
  • Technický background (orientuješ se v základech IT) je velkou výhodou.
  • Angličtina na komunikativní úrovni.
  • Aktivní používání AI.

Co dělá tuto roli zajímavou?

  • Budeš ten, kdo zákazníka provede úplně prvním setkáním s Daktelou
  • Získáš skvělý přehled o tom, jak firmy pracují s kontaktními centry a jaké procesy za tím stojí.
  • Dostaneš se i k technickým tématům, ale zároveň zůstaneš v každodenním kontaktu se zákazníky.
  • Získáš reálnou praxi v projektovém řízení - od úvodní schůzky až po úspěšné nasazení řešení.
  • Budeš pracovat v super týmu vedeném jedním z nejzkušenějších lidí v Daktela.

Co u nás získáš?

  • Dvakrát ročně si rozdělujeme odměny podle dosaženého zisku firmy
  • Nové moderní kanceláře v OC Flóra
  • Hybridní pracovní prostředí (Home-office)
  • 5 týdnů dovolené
  • Sick days, příspěvek na obědy a multisport kartu