Consultant (Customer care, Onboarding, Implementation)
Nabízím práci
Daktela s.r.o.
Vinohradská 2828/151, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Informatika a IT služby
Nabízím práci
16. 12. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
V Daktele se přidáš k rychle rostoucí evropské SaaS společnosti, která inovuje a posouvá svět zákaznické péče. Budeš se podílet na budování jedné z předních CCaaS platforem, kterou využívá více než 1 600 zákazníků po celém světě k poskytování špičkové zákaznické podpory. Jak rosteme, vytváříme nové příležitosti pro talentované lidi, kteří se chtějí profesně posouvat a hledají výzvy.
Proč Daktela?
- Úspěšná a neustále rostoucí globální společnost s množstvím příležitostí.
- Skvělý a inovativní produkt.
- Rychlé a agilní prostředí, ve kterém máš možnosti věci opravdu ovlivnit.
- Spousta příležitostí k růstu.
- Skvělá firemní kultura.
- Férové ohodnocení, atraktivní balíček benefitů a firemní akce a aktivity.
Co budeš mít na starosti?
Jako konzultant zákazníků budeš provázet nové zákazníky nastavením a spuštěním platformy Daktela. Navrhneš vhodné řešení, nakonfiguruješ platformu a zajistíš hladký start. Protože onboarding je základem celé zákaznické cesty, tvým cílem je pomoci zákazníkům co nejrychleji dosáhnout maximální hodnoty z platformy Daktela.
Budeš:
- Vést komplexní proces zapojení nových zákazníků společnosti Daktela, včetně technického nastavení a konfigurace.
- Konzultovat se zákazníky, porozumíš jejich potřebám a navrhneš vhodný návrh řešení.
- Řídíš a implementuješ proces zapojení od prvního telefonátu až po úspěšné spuštění.
- Podporuješ zákazníky během fáze hypercare, aby zajistil hladký přechod a rychlou návratnost.
- Zodpovídáš za správnou implementaci a včasné dokončení.
Co by ti nemělo chybět?
- Hledáme motivovaného a organizovaného člověka se zkušeností se zákaznickou komunikací, který se chce posunout do IT.
- Silná orientace na zákazníka
- Skvělé organizační schopnosti, efektivita, orientace na výkon.
- Výborné komunikační dovednosti.
- Technický background (orientuješ se v základech IT) je velkou výhodou.
- Angličtina na komunikativní úrovni.
- Aktivní používání AI.
Co dělá tuto roli zajímavou?
- Budeš ten, kdo zákazníka provede úplně prvním setkáním s Daktelou
- Získáš skvělý přehled o tom, jak firmy pracují s kontaktními centry a jaké procesy za tím stojí.
- Dostaneš se i k technickým tématům, ale zároveň zůstaneš v každodenním kontaktu se zákazníky.
- Získáš reálnou praxi v projektovém řízení - od úvodní schůzky až po úspěšné nasazení řešení.
- Budeš pracovat v super týmu vedeném jedním z nejzkušenějších lidí v Daktela.
Co u nás získáš?
- Dvakrát ročně si rozdělujeme odměny podle dosaženého zisku firmy
- Nové moderní kanceláře v OC Flóra
- Hybridní pracovní prostředí (Home-office)
- 5 týdnů dovolené
- Sick days, příspěvek na obědy a multisport kartu