Marketing Specialist (360° Agenda) – Formuj s námi tvář moderního investování

Nabízím práci
Jméno/Firma
Crowdberry s.r.o.
Pracoviště
Jindřišská 939/20, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
16. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Tvoje mise a zodpovědnosti (Co tě čeká): Nečekáme, že budeš jen slepě plnit úkoly. Hledáme někoho, kdo nám pomůže dlouhodobě budovat brand Crowdberry na českém trhu a bude úzce spolupracovat s Marketing Managerkou pro Česko a Head of Marketing, který zastřešuje veškeré aktivity skupiny Crowdberry.

Tvým denním chlebem bude mix strategie, kreativy a precizní exekuce.

  • Řízení 360° kampaní: Budeš plánovat a exekuovat kampaně, včetně brandových, a to napříč kanály (newslettery, sociální sítě, web, placená média).
  • Content & kreativa: Vytváření a koordinace obsahu je základ. Ať už jde o textaci newsletteru, úpravu vizuálu ve Figmě nebo přípravu podkladů pro PR článek – musíš mít cit pro detail, tonalitu značky a bezchybnou češtinu.
  • Eventy & partnerství: Marketing v našem oboru se děje i offline. Aktivně se zapojíš do organizace eventů pro investory a realizace spoluprací v rámci partnerství (konference, workshopy, přednášky).
  • Digitální ekosystém & data: Budeš pracovat s našimi nástroji (CRM, CMS, Figma a další).
  • Systém a řád: Staneš se součástí procesů tak, abychom nehasili požáry, ale fungovali v udržitelném rytmu. Práce je u nás hodně, takže je potřeba organizovaný přístup.

Jak si představujeme ideálního kandidáta:

  • Zkušenosti: Máš prokazatelnou praxi v marketingu (ideálně 3 a více let). Pokud je ti blízké dynamické prostředí – ať už fintech, rostoucí firma nebo marketingová agentura, budeš se u nás cítit dobře. Potřebujeme, aby si věděl/a, jak funguje B2B i B2C marketing a orientoval/a ses ve všech marketingových disciplínách, Hledáme kandidáty, kteří mají zkušenosti s marketingem a brand buildingem služeb orientovaných na zákazníka, ideálně v segmentech finance, investice, nemovitosti nebo business consulting.
  • Porozumění cílové skupině: Crowdberry není jen o crowdinvestingu, jsme investiční firma, která nabízí různé investiční produkty v různých segmentech. Proto je klíčové vědět, jaké produkty jsou vhodné pro konkrétní cílovou skupinu a komu směřovat sdělení.
  • Hands-on přístup: Jsi stratég, který ale sám maká. Nedělá ti problém napsat text, vymyslet, jak má vypadat celostránková inzerce, zvládneš aktualizovat webovou stránku nebo připravit příspěvek na sociální sítě včetně zadání pro grafiky. Samostatná práce a dotahování úkolů je tvoje přirozenost.
  • Tech-savvy: Lehce si poradíš s nástroji jako je Figma, webové CMS a CRM/mailing systémy ti také nejsou cizí (zkušenost se Zoho je velkou výhodou, nikoliv podmínkou – naučíme tě to). Díky AI umíš vyřešit i řadu menších problémů a neztrácet čas tam, kde to není nezbytně nutné.
  • Osobnost: Když narazíš na problém, hledáš řešení. Dokážeš prioritizovat v prostředí, kde se věci mění rychle, a zachovat chladnou hlavu.
  • Jazyky: Čeština na úrovni rodilého mluvčího (perfektní gramatika a stylistika je nutnost), budeš také v kontaktu s kolegy v Bratislavě, takže slovenština ti brzy obohatí slovní zásobu. Angličtina na komunikativní úrovni se u nás také hodí, pracujeme s podklady, reporty a mediálními výstupy v angličtině.

Co ti nabízíme my:

  • Odměna, která dává smysl: Fixní plat 65 000 – 75 000 Kč měsíčně, spolupráce na IČO
  • Impact: Tvoje práce bude mít přímý dopad na to, kolik kapitálu proteče do inovativních českých a slovenských firem a kam se platforma Crowdberry posune. Uvidíš výsledky své práce v reálné ekonomice.
  • Kultura bez korporátních nánosů: Jsme profesionálové, ale nejsme obrovský korporát. Čeká tě neformální, dynamické prostředí v centru Prahy a tým, který táhne za jeden provaz.

Zaujali jsme tě? Pošli nám své CV a ideálně i krátký popis kampaně, kterou si realizoval/a a jsi na ní pyšný/á. Těšíme se na setkání!