Administrativní koordinátor/ka oddělení správy majetku

Nabízím práci
Jméno/Firma
PetCenter CZ s.r.o.
Pracoviště
Vrchlického 1350/102, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Technika, elektrotechnika a energetika
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
16. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Náplň Vaší práce

  • Správa Helpdesku – zadávání, evidence a řešení požadavků z prodejen na technické opravy a údržbu (nábytek, zařízení, technický stav prodejen).
  • Plánování a organizace činností při zajišťování preventivních a havarijních oprav a údržby.
  • Vedení evidence předepsaných revizních zkoušek, sledování termínů a zajištění odstranění zjištěných závad.
  • Evidence a vyhodnocování spotřeby energií a odpadů, kontrola faktur od dodavatelů energií i pronajímatelů, přihlašování/odhlašování odběrných míst.
  • Spolupráce s obchodními centry a regionálními partnery (OC a RP) – komunikace, správa databáze kontaktů, zajištění operativních technických požadavků.
  • Technická spolupráce s ostatními odděleními při realizaci projektů (relokace, rozšiřování, otevírání a uzavírání prodejen) a spolupráce na tvorbě harmonogramů.
  • Účast při preventivních externích kontrolách (HZS, hygiena, BOZP apod.) a zajištění odstranění případných závad v určených termínech.
  • Správa vozového parku – evidence oprav vozidel, sledování ujetých kilometrů, spotřeby PHM a vedení SW GPS aplikace.
  • Příprava pravidelných reportů a podkladů pro vedení společnosti.
  • Další administrativní činnosti dle zadání nadřízeného manažera.

Očekáváme od Vás

  • SŠ vzdělání s maturitou technického směru (výhodou zkušenost z retailu)
  • znalost vedení evidence a revizních zkoušek
  • schopnost řádně plánovat a organizovat své činnosti
  • zkušenosti s technickou správou nemovitostí a finančními rozpočty
  • pokročilou znalost práce s MS Excel
  • samostatnost, zodpovědnost a cit pro pořádek
  • důslednost a výborné komunikační schopnosti
  • motivaci posouvat věci dopředu

Nabízíme Vám

  • příspěvek na stravování ve výši 99,40 Kč/den
  • Multisport kartu
  • HappyDays – volno navíc za odpracované roky
  • slevu až 50 % na náš sortiment
  • moderní pracovní prostředí v nové budově AGEL Tower

Pokud jste člověk, který má rád pořádek v papírech i v technice, dokáže efektivně komunikovat a hledáte práci, která má smysl a každý den je jiný – přidejte se k nám.
Pomozte nám udržet naše prodejny v té nejlepší kondici – pro lidi i pro zvířata.

Těšíme se na Váš životopis!