Administrativní koordinátor/ka oddělení správy majetku
Nabízím práci
PetCenter CZ s.r.o.
Vrchlického 1350/102, Praha
Plný
Bez maturity
Technika, elektrotechnika a energetika
Čeština
Nabízím práci
16. 12. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Náplň Vaší práce
- Správa Helpdesku – zadávání, evidence a řešení požadavků z prodejen na technické opravy a údržbu (nábytek, zařízení, technický stav prodejen).
- Plánování a organizace činností při zajišťování preventivních a havarijních oprav a údržby.
- Vedení evidence předepsaných revizních zkoušek, sledování termínů a zajištění odstranění zjištěných závad.
- Evidence a vyhodnocování spotřeby energií a odpadů, kontrola faktur od dodavatelů energií i pronajímatelů, přihlašování/odhlašování odběrných míst.
- Spolupráce s obchodními centry a regionálními partnery (OC a RP) – komunikace, správa databáze kontaktů, zajištění operativních technických požadavků.
- Technická spolupráce s ostatními odděleními při realizaci projektů (relokace, rozšiřování, otevírání a uzavírání prodejen) a spolupráce na tvorbě harmonogramů.
- Účast při preventivních externích kontrolách (HZS, hygiena, BOZP apod.) a zajištění odstranění případných závad v určených termínech.
- Správa vozového parku – evidence oprav vozidel, sledování ujetých kilometrů, spotřeby PHM a vedení SW GPS aplikace.
- Příprava pravidelných reportů a podkladů pro vedení společnosti.
- Další administrativní činnosti dle zadání nadřízeného manažera.
Očekáváme od Vás
- SŠ vzdělání s maturitou technického směru (výhodou zkušenost z retailu)
- znalost vedení evidence a revizních zkoušek
- schopnost řádně plánovat a organizovat své činnosti
- zkušenosti s technickou správou nemovitostí a finančními rozpočty
- pokročilou znalost práce s MS Excel
- samostatnost, zodpovědnost a cit pro pořádek
- důslednost a výborné komunikační schopnosti
- motivaci posouvat věci dopředu
Nabízíme Vám
- příspěvek na stravování ve výši 99,40 Kč/den
- Multisport kartu
- HappyDays – volno navíc za odpracované roky
- slevu až 50 % na náš sortiment
- moderní pracovní prostředí v nové budově AGEL Tower
Pokud jste člověk, který má rád pořádek v papírech i v technice, dokáže efektivně komunikovat a hledáte práci, která má smysl a každý den je jiný – přidejte se k nám.
Pomozte nám udržet naše prodejny v té nejlepší kondici – pro lidi i pro zvířata.
Těšíme se na Váš životopis!