Account Manager / Account Managerka

Nabízím práci
Jméno/Firma
PRAM Consulting s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
16. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

PRAM Consulting s.r.o.

Kdo jsme a s čím klientům pomáháme

PRAM Consulting je česká PR a komunikační agentura fungující na trhu od roku 2001. Pomáháme firmám a značkám s dlouhodobou strategickou komunikací, mediální podporou i podporou prodeje. Pracujeme pro řadu známých českých i mezinárodních značek a dlouhodobě patříme mezi TOP 5 PR agentur v ČR dle znalosti značky.

Jakou roli u nás budete mít

Jako Account Manager / Account Managerka budete zodpovědní za vedení klientů a projektů napříč různými obory. Budete se podílet na tvorbě a řízení komunikačních strategií pro značky mezinárodního formátu, jako jsou například NHL, Philips/Signify, RedHat, Portu, HyperX a další.

Vaší rolí bude být hlavním kontaktem pro klienta – od strategických diskusí přes každodenní komunikaci až po dohled nad realizací a vyhodnocením jednotlivých projektů. Budete úzce spolupracovat s interními týmy i externími partnery a mít přehled o obsahu, časovém plánu i rozpočtu.

Na čem budete pracovat

  • samostatné vedení klientské agendy a koordinace menšího týmu pracujícího pro více klientů,
  • každodenní komunikace s klienty, novináři a externími dodavateli,
  • řízení projektů od návrhu řešení a sestavení rozpočtu až po vyhodnocení a prezentaci výsledků klientovi,
  • příprava podkladů pro nabídky, reporting, monitoring médií a podpora při organizaci akcí,
  • koordinace aktivit na sociálních sítích klientských účtů,
  • zodpovědnost za tvorbu a překlady tiskových materiálů (tiskové zprávy, články, produktové texty, recenze).

Co byste měli mít za sebou

  • minimálně 3 roky praxe v oblasti Public Relations,
  • ukončené vysokoškolské vzdělání,
  • výbornou znalost českého jazyka a plynulou angličtinu (slovem i písmem),
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • cit pro práci s textem a obsahem,
  • schopnost samostatně plánovat a řídit projekty,
  • orientaci v médiích a na sociálních sítích,
  • jistotu v práci s MS Office.

Co vám práci u nás usnadní

  • znalost české mediální scény,
  • širší přehled v oblasti byznysu, médií a komunikace,
  • zkušenost s prací v agenturním prostředí,
  • schopnost spolupracovat napříč týmy a udržet si přehled o více projektech současně.

Co od nás můžete očekávat

  • práci na dlouhodobých projektech pro známé české i mezinárodní značky,
  • možnost podílet se na tvorbě komunikačních strategií a klientských řešení,
  • kombinaci práce z kanceláře a z domova (2 dny týdně),
  • pravidelná odborná školení a sdílení know-how v rámci agentury,
  • možnost zahraniční stáže v rámci mezinárodní sítě Worldcom PR Group,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • zázemí stabilní agentury se zkušeným a otevřeným týmem.

Proč pracovat právě v PRAM Consulting

Stavíme na dlouhodobých vztazích – s klienty i uvnitř agentury. Zakládáme si na kvalitní práci, jasné komunikaci a realistických očekáváních. Pořádáme odborné akce PR Brunch a jsme členy mezinárodní sítě PR agentur Worldcom PR Group.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis. Rádi se s vámi spojíme.