Vedoucí Oddělení mezinárodní spolupráce a služeb

Nabízím práci
Jméno/Firma
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Pracoviště
17. listopadu 2172/15, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
17. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme vedoucí/vedoucího Oddělení mezinárodní spolupráce a služeb.
Klíčovou odpovědností této pozice je koordinace mezinárodní spolupráce a rozvoj internacionalizace VŠB-TUO.

Náplň práce:

  • komplexní koordinace činností Oddělení mezinárodní spolupráce a služeb, včetně personálního a hospodářského vedení útvaru,
  • příprava a naplňování strategie internacionalizace univerzity,
  • komunikace se zahraničními partnery (univerzity, firmy, ambasády aj.) a rozvoj mezinárodních partnerství,
  • reprezentace VŠB-TUO na mezinárodních akcích v oblasti vzdělávání a výzkumné spolupráce,
  • vedení, rozvoj a propagace International Contact Point univerzity,
  • koordinace onboardingového procesu zahraničních zaměstnanců v souladu s principy HRExcellence in Research Award,
  • koordinace a účast na setkáních se zahraničními delegacemi,
  • řízení projektů v oblasti internacionalizace, včetně přípravy zpráv a komunikace s interními útvary,
  • sledování trendů v mezinárodní spolupráci, účast na školeních a konferencích,
  • plánování a realizace náborových aktivit v zahraničí,
  • úzká spolupráce s fakultami a dalšími součástmi univerzity.

Co od Vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání,
  • praxi z obdobné pozice, ideálně ve veřejném sektoru či univerzitním prostředí,
  • výbornou znalost anglického jazyka (min. C1) – aktivní komunikace slovem i písmem,
  • znalost dalšího cizího jazyka alespoň na úrovni B2,
  • praktickou znalost evropských programů (např. Erasmus+, Horizon Europe) a dalších dotačních schémat (výhodou),
  • zkušenost s prací v mezinárodním prostředí,
  • chuť cestovat a navazovat nové kontakty,
  • výborné komunikační a organizační dovednosti, důslednost a spolehlivost,
  • pokročilou uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Planner).

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí stabilní a perspektivní organizace,
  • mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem kandidáta,
  • možnost dalšího profesního vzdělávání a rozvoje,
  • příjemné a podporující pracovní prostředí,
  • 6 týdnů dovolené,
  • univerzitní mateřskou školu,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • závodní stravování v menze,
  • možnost parkování v areálu univerzity,
  • MultiSport kartu,
  • další zaměstnanecké benefity dle nabídky zaměstnavatele.

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím do 21. 1. 2026:

  • svůj životopis zaměřený na odbornou praxi (v českém i anglickém jazyce),
  • motivační dopis s koncepcí vedení oddělení (max. 2 strany formátu A4).

Váš nástup předpokládáme v březnu 2026, případně se dohodneme na jiném termínu.