Head of Sales Operations & Strategy

Nabízím práci
Jméno/Firma
SANBORN, s.r.o.
Pracoviště
Velké Meziříčí
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
17. 12. 2025

O pozici

  • Závod Velké Meziříčí

Hledáme strategického lídra obchodu.

Vaším úkolem bude sjednotit tři obchodní týmy do jednoho funkčního celku, nastavit jasná pravidla hry a rozvíjet obchodní strategii s přímým dopadem na chod celé firmy. Hledáme osobnost, která umí prosadit a zavádět změny, které povedou ke kýženému výsledku. Pokud máte zkušenosti s vedením lidí, orientujete se v technickém prostředí a zároveň umíte efektivně nastavovat procesy, může to být ideální příležitost právě pro Vás.

JAKÉ ZNALOSTI A ZKUŠENOSTI OCENÍME:

  • •    VŠ technického zaměření (strojírenství či průmyslové inženýrství).

  • •    5+ let zkušeností z řízení obchodních týmů ve výrobním/průmyslovém prostředí. (Znalost odvětví strojního obrábění je velkou výhodou). 

  • •    Prokazatelná zkušenost s optimalizací interních procesů a integrací týmů.

  • •    Silný leadership, strategické a analytické myšlení, výkonová orientace s chutí posouvat věci správným směrem. 

  • •    Osobnost, která se nebojí dělat a zavádět změny, které 

  • •    Schopnost vést tým o min. 20 lidech.

  • •    Praktická zkušenost s nastavováním KPI‘s, odměňováním, obchodní strategií.

  • •    Znalost ERP a CRM systémů (Syte Line, Dynamics 365 výhodou).

  • •    Komunikativní angličtina - minimálně úroveň B2.

NA ČEM U NÁS BUDETE PRACOVAT:

  • •    Sjednocení obchodních procesů a struktur 3 poboček v jeden efektivně fungující obchodní celek. (V budoucnu integrace další zahraniční pobočky). 

  • •    Vedení obchodního týmu a back office (cca 20 lidí) napříč 3 pobočkami.

  • •    Nastavování obchodních cílů, KPI a výkonnostních metrik v souladu se strategií firmy

  • •    Vedení týmových porad, reportování výsledků, aktivní účast na strategii firmy.

  • •    Optimalizace obchodních procesů, sjednocení postupů a zvýšení efektivity.

  • •    Ambasador CRM systémů/podpora datové disciplíny (Syte Line, Dynamics 365).

  • •    Spolupráce s HR, (nábor, onboarding, mentoring, rozvoj týmu). 

CO VÁS U NÁS POTĚŠÍ:

  • •    Atraktivní finanční ohodnocení.

  • •    Firemní vůz i pro soukromé účely. 

  • •    Balíček benefitů.

  • •    5 týdnů dovolené.

  • •    Možnost realizace vlastních nápadů, vliv na strategii celé společnosti.

  • •    Stabilní prostředí úspěšné firmy.

  • •    Podpora profesního rozvoje, vzdělávání a možnost realizace vlastních nápadů.

Pokud Vás tato příležitost zaujala, zašlete nám svůj životopis. Tuto pozici pro nás spravuje Phoenix Search a bude Vás kontaktovat paní Renata Haladova. Těšíme se na Vás!