Finanční koordinátor/ka pro humanitární a rozvojové projekty
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Posuzování dotací a grantů a požadavků na spolufinancování před předložením projektového návrhu
Hodnocení projektových partnerů z hlediska schopnosti plnit požadavky donorů a jejich stávající a budoucí finanční kapacity
Navrhování projektových rozpočtů a smluv ve spolupráci se všemi zúčastněnými stranami
Příprava projektových plateb, zpracování a kontrola plateb mezinárodním kancelářím CARE a dalším partnerům dle podepsaných smluv o realizaci jednotlivých projektů
Dohled nad rozpočty jednotlivých projektů – Řízení výdajů rozpočtů a burn rate, Pravidelné měsíční finanční reporty a kontrola cash flow, Analýza a řízení rizika underspendigu a zmírnění FX/kurzovních ztrát projektů, dohled nad dodržováním způsobilosti nákladů
Komunikace s právníky, donory a dárci a dalšími relevantními stranami ohledně finančních otázek projektů a právní způsobilosti souvisejících dokumentů
Příprava závěrečných zpráv o finanční výkonnosti projektů
Podpora partnerů při plnění požadavků pro úspěšné audity a kontroly stran jednotlivých donorů
Zavádění nezbytných vnitřních kontrol a mechanismů v souladu s projekty
Pomoc při digitalizaci a inovaci interních finančních a accountability procesů organizace
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Výborná znalost Excelu
Výborná znalost AJ a ČJ
Znalost práce s Microsoft 365
Min. základní znalost účetnictví (v současné době využíváme Pohodu a externí mzdovou a finanční účtárnu)
Analytické schopnosti, zodpovědnost, důslednost, orientaci na detail
Samostatnost, proaktivitu, na výsledky orientovaný a konstruktivní přístup
Dobré komunikační dovednosti (slovem i písmem)
Schopnost pracovat pod tlakem a prioritizovat
Soulad s hodnotami a posláním CARE
Co vám můžeme nabídnout
Smysluplnou práci v humanitární organizaci s globálním dopadem
Seberealizaci a uplatňování vlastních inovací a nápadů
Neformální a kreativní pracovní prostředí, přátelský tým
Příležitosti a školení pro profesní a osobní růst, sdílení a využití know-how i z dalších kanceláří CARE ve světě
Flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost využití "home office"
Možnost zkráceného úvazku 75-80%
5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně
Mobilní telefon, notebook
CARE Česká republika uplatňuje politiku nulové tolerance vůči jakémukoli zneužívání, sexuálnímu obtěžování nebo vykořisťování zranitelných dospělých osob či dětí ze strany našich zaměstnanců, zástupců nebo partnerů. Všichni zaměstnanci jsou povinni jednat v souladu s těmito zásadami po celou dobu svého působení v CARE Česká republika.
Ochrana příjemců naší pomoci je naší nejvyšší prioritou ve všech činnostech, včetně náboru. Všechny pracovní nabídky podléhají ověření referencí a od vybraných uchazečů bude vyžadováno doložení výpisu z rejstříku trestů.
Podáním žádosti uchazeč potvrzuje, že rozumí těmto náborovým postupům a souhlasí s nimi.