Administrativní pracovnice finančního oddělení
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho pražského finančního týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní pracovník finančního oddělení. Vaším hlavním úkolem bude práce s archivačním systémem, provozní agenda a administrativní podpora finančního týmu.
Místo práce: Praha 2
Typ úvazku: 0,8-1
Nástup: co nejdříve
Pracovní úvazek: na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
Mzda: 36 000 - 39 000 Kč/měsíc při plném úvazku dle Vašich zkušeností
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Vkládání a kontrola dat v archivačním systému Elo;
- po zaškolení evidence smluv;
- třídění, skenování a archivování fyzických i elektronických dokladů;
- správa interní online platformy pro sdílení informací (Confluence)
- provozní agenda – podpora finančního týmu;
- a další administrativní úkoly.
Co považujeme pro tuto pozici za důležité?
- Ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické, ale může být i v jiném oboru;
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Windows, MS Office – Outlook, Word, Excel);
- výbornou znalost českého / slovenského jazyka a komunikativní znalost angličtiny – slovem i písmem;
- ochotu komunikovat s různými lidmi a řešit pestré situace;
- zájem učit se novým věcem;
- pečlivost, spolehlivost, týmového ducha a ochotu pomáhat lidem.
Co vám nabízíme?
• Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace;
• přátelské prostředí a vstřícné kolegy, kteří mají svou práci rádi;
• pro malé děti našich zaměstnanců máme v budově vlastní dětský klub (pro děti od 2 let);
• možnost občasné práce z domova.
V případě zájmu, prosím, zašlete svůj životopis a motivační dopis.
Těšíme se na Vaše reakce! :-)
Vzhledem k blížícím se vánočním svátkům, prosíme o trpělivost, ozveme se Vám po novém roce. Děkujeme za pochopení.