Administrátor/ka vyúčtování cestovních náhrad a pokladny
Nabízím práci
Vega Tour s.r.o.
Vídeňská 619/142, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
Nabízím práci
17. 12. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co Vás čeká:
- Vedení agendy vyúčtování cestovních náhrad našich řidičů - převážně mezinárodní autobusové dopravy
- Zajištění kompletního vyúčtování pracovní cesty se zaměstnancem
- Kontrola správnosti převzatých dokladů a dokumentů, výpočet cestovních náhrad
- Pravidelné kontroly stavu nevyúčtovaných plateb platebními kartami a realizace nápravných opatření
- Provádění pravidelné kontroly pohybů a zůstatků pokladen a správnosti vyúčtování služ. cest.
- Zajišťování vydání, předání a zrušení platebních karet řidičů
- Práce v systému Helios Inuvio, WFLOW, Microsoft 365
- Práce s vícesměnovými pokladnami
- Spolupráce na aktualizaci metodických pravidel pro pracovníky vyúčtování
- Spolupráce na výběrech hotovosti u banky
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Min. střední škola s maturitou
- Komunikativnost, flexibilita, smysl pro detail a organizaci
- Velkou výhodou je předchozí zkušenost s agendou cestovních náhrad
- Odolnost vůči stresu
- AJ na komunikativní úrovni
- Znalost práce na PC
Co vám můžeme nabídnout:
- Finanční ohodnocení dle Vaší praxe a zkušeností
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr (první rok na dobu určitou s následným prodloužením na dobu neurčitou)
- Zázemí stabilní a dynamické společnosti
- Zaměstnanecké benefity (školení, slevy na firemní produkty – zájezdy a výlety, sickday, Benefit karta, a některé další)
- Příjemnou pracovní atmosféru s místem výkonu práce v Praze 4 (zastávka autobusu MHD Betáň)
- Možnost profesního růstu
- Nástup nejlépe ihned
Prosíme o krátký motivační dopis a orientační mzdovou představu