App Helpdesk s angličtinou
O pozici
Pracovní nabídka
????Už jsi zkusil/a kde co - práci ve skladě, rozvážku jídla, doručovatele balíků, prodej v obchodě a nebo i nějakou práci ve fabrice s 12h směnami...? Nebylo to ono a máš pocit, že by Tě spíše lákala hezká kancelářská práce, kde uplatníš svojí angličtinu a to, že jsi od mala trávil/a čas na počítači? I pokud jsi nováček na trhu práce, u nás máš šanci. Důležité jsou Tvé dovednosti a chuť pracovat ????
Máme pro Tebe pracovní příležitost přímo v centru Pardubic! Navíc v týmu 60 mladých lidí, se kterými budeš mít společné zájmy a témata ????
V prvním čtvrtletí roku 2026 budeme doplňovat tým na projektu pro přední evropskou superaplikaci, která poskytuje služby v oblasti dopravy osob po městě, food delivery a microdelivery.
Už sis někdy říkal/a, kdo je tím, kdo tvoří odpovědi v chatu se zákazníky? Ano, tušíš správně, jsou to právě naši proškolení kolegové ????.
????Pokud mluvíš plynule česky a Tvá angličtina je dostatečná na to, abys zvládl/a systém školení částečně v anglickém jazyce, připoj se k nám a staň se součástí známého brandu.
CO TI ZA TVOJÍ PRÁCI NABÍZÍME:
- motivující mzdu až 35000 Kč
- první smlouvu na rok, následně možnost prodloužení
- práci na plný úvazek v moderních kancelářích v centru města (máme houpačku, výhled na Kuňku i automat na sušenky/bagety)
- 5 týdnů dovolené
- až 2500 Kč měsíčně ve stravenkách ????
- zvýhodněné telefonní tarify pro Tebe i rodinné příslušníky
- propracované plně hrazené školení
- super tým, kde se k sobě chováme otevřeně a s respektem
- možnost kariérního růstu a využívání angličtiny
- karta Multisport, zvýhodněné tarify T-Mobile
- firemní snídaně, akce a mnoho dalšího
JAK BY MĚL VYPADAT NÁŠ NOVÝ KOLEGA/KOLEGYNĚ?
- umíš anglicky na úrovni B1-B2
- rád/a komunikuješ, dokážeš se zaměřit na detail a zákaznickou zkušenost, jsi empatický/á
- jsi časově flexibilní (naše zákaznická podpora běží 24/7, občas Tě tedy potká noční nebo víkendová směna - práce se určitě hodí i pro noční sovy ????)
- základní práce s počítačem Ti není cizí
JAKÁ BY BYLA TVÁ ROLE V TELEPERFORMANCE?
Přijímání dotazů a podnětů od uživatelů formou různých komunikačních kanálů (primárně helpdesk ????, zprávy z aplikace ???? a livechat ???? s občasným využitím telefonu ☎). Až 80% komunikace probíhá písemně, telefonování si tak u nás moc neužiješ ????.
Administrativní zpracování přijatých požadavků, případná eskalace na další části týmu.
+ ostatní úkony, dle potřeb projektu
Zaujala Tě naše nabídka nebo Ti chybí nějaká podstatná informace? Neváhej nás kontaktovat!