VEDOUCÍ ADMINISTRACE OBCHODU
O pozici
Do našeho týmu hledáme Vedoucí/ho administrace obchodu, který/á bude klíčovou oporou vedení i teritoriálních manažerů napříč trhy.
Hledáme člověka, který má rád čísla, data a systém, ale zároveň ho baví komunikace s obchodem a partnery.
Co bude náplní vaší práce:
Plánování obchodních aktivit a profitability jednotlivých trhů
spolupráce s vedením společnosti a teritoriálními manažery na přípravě obchodních plánů pro země/dealery
vyhodnocování výkonnosti trhů, dealerů a produktových skupin (obrat, marže)
Prodejní analýzy a reporting
pravidelná tvorba prodejních reportů (země, dealeři, produkty, období)
ad hoc analýzy pro vedení obchodu (úspěšnost akcí, vývoj marží, dopad změn ceníků a rabatů)
podpora forecastingu - podklady pro plánování a controlling
Komunikace s obchodními partnery a koncovými zákazníky
řešení vybraných obchodních dotazů (cenové a rabatové nastavení, obchodní podmínky, konfigurace strojů)
spolupráce se servisem, logistikou a financemi při řešení nestandardních situací
Úzká spolupráce s teritoriálními manažery
tvorba a vyhodnocování plánů pro jednotlivé země a dealery
nastavení a úpravy rabatových schémat pro trhy, dealery a produktové řady
příprava a realizace obchodních akcí (akční ceníky, sezónní nabídky, promo kampaně)
denní operativní komunikace a podpora prodeje (speciální nabídky, kalkulace, podklady)
Účast na polních dnech a veletrzích
reprezentace společnosti z hlediska obchodních podmínek, cen a konfigurací
podpora obchodního týmu při jednání s partnery a zákazníky
sběr podnětů z trhu pro další zlepšení obchodních nástrojů a podmínek
Správa, rozvoj a školení uživatelů Konfigurátoru
správa produktových dat, cen, variant a výbav v konfigurátoru
metodické vedení a školení interních uživatelů i dealerů
koordinace změn a nových funkcí s IT/dodavatelem systému
Vedení a rozvoj týmu obchodní administrativy
rozdělování práce, stanovování priorit a kontrola plnění
nastavování standardů a postupů (objednávky, nabídky, reporty)
rozvoj členů týmu, identifikace potřeb školení
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
VŠ vzdělání ekonomického, obchodního nebo příbuzného směru
Praxe min. cca 3-5 let v oblasti obchodní administrativy, sales supportu, sales operations, exportu nebo controllingu
Výhodou je zkušenost s dealerskou / distribuční sítí a vedením menšího týmu
Velmi dobrá znalost MS Excel (kontingenční tabulky, práce s daty, základní analýzy)
Zkušenost s prací se systémem (objednávky, fakturace, ceníky, sklady)
Orientace v obchodních podmínkách, rabatech, bonusech a cenotvorbě v B2B prostředí
Schopnost připravit a srozumitelně interpretovat prodejní reporty a analýzy
Aktivní znalost angličtiny - běžná komunikace s partnery a kolegy v zahraničí (ústně i písemně)
Dobrá uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Řidičský průkaz sk. B - ochota příležitostně cestovat (veletrhy, polní dny, návštěvy partnerů)
Jaký/á jste:
Analyticky uvažující - máte rád/a čísla a data, ale zároveň se nebojíte komunikace s lidmi
Systematický/á a organizovaný/á, se smyslem pro detail a přesnost (ceny, rabaty, obchodní podmínky)
Komunikačně zdatný/á - dokážete srozumitelně vysvětlit obchodní pravidla partnerům i interním kolegům
Umíte nastavovat pravidla a zároveň hledat rozumné kompromisy v konkrétních obchodních situacích
Týmový hráč, který umí fungovat napříč odděleními (obchod, controlling, servis, logistika)
Zodpovědný/á, samostatný/á, dotahujete věci do konce - od úprav ceníků po implementaci změn v systému
Otevřený/á změnám, ochotný/á vylepšovat procesy a přicházet s návrhy na zefektivnění práce
Výhodou bude, pokud budete mít:
Praxi v zemědělské technice, strojírenství nebo jiné technické B2B oblasti
Zkušenost se zahraničními trhy a prací s dealery / distributory
Zájem o procesy, systémy a zlepšování - zkušenost s nastavováním nových postupů, datových struktur, reportů
Znalost dalšího cizího jazyka (např. němčina, francouzština, španělština)
Co vám můžeme nabídnout:
přátelský kolektiv a podporu zkušených kolegů
možnost uplatnit se v perspektivním oboru moderního zemědělství
Flexibilní pracovní dobu
5 týdnů dovolené
3 dny účelového pracovního volna (2 dny Sick Days, 1 den pro rodinu)
Stravenkovou kartu
MultiSport kartu
Firemní akce a teambuildingy
Místo výkonu práce:
BEDNAR FMT, Lohenická 607, Praha 9-Vinoř