Plant Assistant
O pozici
Práce vhodná i pro absolventy VŠ, jako startovací pozice pro další možné role v rámci naší společnosti v budoucnu.
Na této pracovní pozici budete administrativní podporou výrobního závodu a ředitele společnosti.
Vaše hlavní pracovní náplň:
Organizace a koordinace návštěv a služebních cest v rámci společnosti
Zajištění ubytování, letenek, hotelů, taxi, občerstvení
Kontakt pro kolegy cestujících do našeho závodu ze zahraničí
Komunikace s obchodními partnery poskytující výše uvedené služby
Organizace firemních meetingů
Administrace objednávek služeb, fakturace
Správa zasedacích místností
Práce na menších projektech spojených s organizací meetingů, akcí společnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
SŠ/VŠ vzdělání
Proaktivní a proklientský přístup
Znalost anglického jazyka na úrovni B2 a výborná českého jazyka
PC znalosti - dobrá znalost MS office - MS Excel, MS Powerpoint
Dobré komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost
Praxe na obdobné pozici je výhodou ale není podmínkou
Co Vám můžeme na oplátku nabídnout:
Práci na zajímavých projektech v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, kde lidé jsou na prvním místě
Příležitosti pro kariérní růst a odborný rozvoj
Přátelské pracovní prostředí
Podporu při vzdělávání a rozvoji
5 týdnů dovolené
Půlroční bonusy
Zvýhodněné stravování za 20Kč
Cafeterii na volnočasové aktivity
Flexibilní pracovní dobu
Akce pro zaměstnance
Kontaktujte nás
Jitka Bauerová
Senior HR Associate
Jitka.Bauerova@edgewell.com