Výběrové řízení - sociální pracovník

Nabízím práci
Jméno/Firma
Městská policie Trutnov
Pracoviště
Trutnov
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Město Trutnov vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa úředníka oddělení sociální péče, veřejného opatrovnictví a zdravotnictví na Odboru sociálních věcí, školství a zdravotnictví Městského úřadu Trutnov na pozici sociální pracovník.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

  • fyzická osoba, která je státním občanem České republiky

  • občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

  • případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt (§ 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění)

  • dosáhla věku 18 let

  • je plně svéprávná

  • je bezúhonná (za bezúhonnou se dle zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena a/ pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b/ pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena)

  • ovládá český jazyk.

Kvalifikační předpoklady:

  • vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu (zaměřené na sociální práci, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální politiku, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku)

Další požadavky:

  • praxe v oblasti výkonu sociální práce výhodou

  • komunikační a organizační schopnosti

  • znalost práce na PC

  • flexibilita, pečlivost, analytické myšlení a ochota dále se vzdělávat

  • řidičský průkaz skupiny „B“ pro řízení referentského vozidla při služebních cestách

Náplň práce zahrnuje mj.:

  • samostatné zajišťování a poskytování odborného sociálního poradenství a provádění sociální práce s rodinami, jednotlivci nebo skupinami v krizových situacích a poskytování krizové intervence, krizové pomoci a sociální rehabilitace,

  • depistážní činnost zaměřená na cílené vyhledávání jednotlivců, rodin a skupin osob ohrožených sociálním vyloučením,

  • provádění analýzy stavu, posouzení potřebného rozsahu pomoci, stanovení postupu pro řešení situace klienta ve spolupráci s poskytovateli sociálních služeb a nejblíže dostupnými institucemi,

  • činnosti sociálního kurátora v oblasti přímé práce s klientem, zabezpečení penitenciární a postpenitenciární péči,

  • zajišťování sociálních pohřbů a vykonávání agendy související s ustanovením zvláštního příjemce pro účely důchodových dávek,

  • pomoc obětem agrese, trestné činnosti a domácího násilí při řešení jejich životních situací,

  • přenos informací do jednotného informačního systému práce a sociálních věcí (JISPSV) formou zpracování standardizovaného záznamu sociálního pracovníka.

O podrobnější informace o náplni práce můžete zažádat Mgr. Dušana Rejla, vedoucího Odboru SVŠZ na telefonním čísle 499 803 330, e-mail: rejl@trutnov.cz, nebo Bc. Helenu Kubíčkovou, vedoucí oddělení sociální péče, veřejného opatrovnictví a zdravotnictví na tel. čísle 499 803 328, e-mail: kubickova.helena@trutnov.cz.

Místem výkonu práce je území města Trutnova, platové zařazení do 11. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu - 11. platová třída (nástupní plat od 26.680 Kč, resp. 33.280 Kč, do 38.570 Kč v závislosti na délce započitatelné praxe).

Nabízíme:

  • práci v pohodovém pracovním kolektivu, s jistotou a perspektivou zaměstnání,

  • pružnou pracovní dobu s možností individuální úpravy,

  • příspěvek na penzijní nebo životní pojištění,

  • stravenky,

  • peněžní odměna při pracovním a významném životním výročí,

  • peněžní odměna při ocenění plaketou či křížem v rámci bezplatného dárcovství krve/plazmy,

  • příspěvek na sportovní a kulturní vyžití dle kolektivní smlouvy,

  • příspěvek na ošacení,

  • 25 dnů řádné dovolené, 5 dnů indispozičního volna.

… mimo výše uvedené dále nabízíme:

  • možnost dalšího vzdělávání, a to jak průběžného, tak i zvýšení kvalifikace na základě uzavřené dohody o zvýšení kvalifikace (k získání vysokoškolského vzdělání),

  • metodickou pomoc při startu Vaší pracovní kariéry u nás.

Předpokládaný nástup od 01.02.2026 nebo dle dohody, pracovní poměr na dobu neurčitou.

Přihlášku s požadovanými doklady doručte nejpozději do 29.12.2025 do 17:00 hodin v označené obálce „NEOTEVÍRAT - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SP“.

Místo a způsob podání přihlášek:

  • osobně do podatelny MěÚ Trutnov, nebo

  • písemně na adresu: Městský úřad Trutnov, oddělení PaM, Slovanské náměstí 165, 541 01 Trutnov

Náležitostí přihlášky:

  • jméno, příjmení, titul

  • datum a místo narození

  • státní příslušnost

  • místo trvalého pobytu

  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu

  • kontaktní telefon a e-mail

  • datum a podpis,

  • souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

K přihlášce připojte:

a) strukturovaný životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (včetně těch, které se týkají správních činností),

b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením;

c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Doklad podle písm. b) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží doklady podle písm. b) a c) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Vybraní uchazeči, kteří budou nejlépe splňovat podmínky pro výběrové řízení a doloží v termínu požadované dokumenty, budou pozváni telefonicky k účasti na výběrovém řízení. Zájemci o výše uvedenou funkci musí vzít na vědomí, že si vyhlašovatel vyhrazuje právo provést předběžný výběr z těch, kteří podali přihlášku do výběrového řízení, a rozhodnout o tom, kteří budou k vlastnímu výběrovému řízení pozváni.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně pracovní místo neobsadit bez udání důvodu.

Kontakt: Ludmila Dvořáčková, telefon 499 803 110, e-mail: dvorackova.ludmila@trutnov.cz, nebo Jitka Geislerová, tel. 499 803 114, e-mail: geislerova@trutnov.cz.

Ing. Jan Seidel v. r.

tajemník Městského úřadu Trutnov