Výběrové řízení - sociální pracovník
O pozici
Město Trutnov vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa úředníka oddělení sociální péče, veřejného opatrovnictví a zdravotnictví na Odboru sociálních věcí, školství a zdravotnictví Městského úřadu Trutnov na pozici sociální pracovník.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
fyzická osoba, která je státním občanem České republiky
občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt (§ 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění)
dosáhla věku 18 let
je plně svéprávná
je bezúhonná (za bezúhonnou se dle zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena a/ pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b/ pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena)
ovládá český jazyk.
Kvalifikační předpoklady:
vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu (zaměřené na sociální práci, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální politiku, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku)
Další požadavky:
praxe v oblasti výkonu sociální práce výhodou
komunikační a organizační schopnosti
znalost práce na PC
flexibilita, pečlivost, analytické myšlení a ochota dále se vzdělávat
řidičský průkaz skupiny „B“ pro řízení referentského vozidla při služebních cestách
Náplň práce zahrnuje mj.:
samostatné zajišťování a poskytování odborného sociálního poradenství a provádění sociální práce s rodinami, jednotlivci nebo skupinami v krizových situacích a poskytování krizové intervence, krizové pomoci a sociální rehabilitace,
depistážní činnost zaměřená na cílené vyhledávání jednotlivců, rodin a skupin osob ohrožených sociálním vyloučením,
provádění analýzy stavu, posouzení potřebného rozsahu pomoci, stanovení postupu pro řešení situace klienta ve spolupráci s poskytovateli sociálních služeb a nejblíže dostupnými institucemi,
činnosti sociálního kurátora v oblasti přímé práce s klientem, zabezpečení penitenciární a postpenitenciární péči,
zajišťování sociálních pohřbů a vykonávání agendy související s ustanovením zvláštního příjemce pro účely důchodových dávek,
pomoc obětem agrese, trestné činnosti a domácího násilí při řešení jejich životních situací,
přenos informací do jednotného informačního systému práce a sociálních věcí (JISPSV) formou zpracování standardizovaného záznamu sociálního pracovníka.
O podrobnější informace o náplni práce můžete zažádat Mgr. Dušana Rejla, vedoucího Odboru SVŠZ na telefonním čísle 499 803 330, e-mail: rejl@trutnov.cz, nebo Bc. Helenu Kubíčkovou, vedoucí oddělení sociální péče, veřejného opatrovnictví a zdravotnictví na tel. čísle 499 803 328, e-mail: kubickova.helena@trutnov.cz.
Místem výkonu práce je území města Trutnova, platové zařazení do 11. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu - 11. platová třída (nástupní plat od 26.680 Kč, resp. 33.280 Kč, do 38.570 Kč v závislosti na délce započitatelné praxe).
Nabízíme:
práci v pohodovém pracovním kolektivu, s jistotou a perspektivou zaměstnání,
pružnou pracovní dobu s možností individuální úpravy,
příspěvek na penzijní nebo životní pojištění,
stravenky,
peněžní odměna při pracovním a významném životním výročí,
peněžní odměna při ocenění plaketou či křížem v rámci bezplatného dárcovství krve/plazmy,
příspěvek na sportovní a kulturní vyžití dle kolektivní smlouvy,
příspěvek na ošacení,
25 dnů řádné dovolené, 5 dnů indispozičního volna.
… mimo výše uvedené dále nabízíme:
možnost dalšího vzdělávání, a to jak průběžného, tak i zvýšení kvalifikace na základě uzavřené dohody o zvýšení kvalifikace (k získání vysokoškolského vzdělání),
metodickou pomoc při startu Vaší pracovní kariéry u nás.
Předpokládaný nástup od 01.02.2026 nebo dle dohody, pracovní poměr na dobu neurčitou.
Přihlášku s požadovanými doklady doručte nejpozději do 29.12.2025 do 17:00 hodin v označené obálce „NEOTEVÍRAT - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SP“.
Místo a způsob podání přihlášek:
osobně do podatelny MěÚ Trutnov, nebo
písemně na adresu: Městský úřad Trutnov, oddělení PaM, Slovanské náměstí 165, 541 01 Trutnov
Náležitostí přihlášky:
jméno, příjmení, titul
datum a místo narození
státní příslušnost
místo trvalého pobytu
druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
kontaktní telefon a e-mail
datum a podpis,
souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
K přihlášce připojte:
a) strukturovaný životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (včetně těch, které se týkají správních činností),
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením;
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Doklad podle písm. b) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží doklady podle písm. b) a c) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Vybraní uchazeči, kteří budou nejlépe splňovat podmínky pro výběrové řízení a doloží v termínu požadované dokumenty, budou pozváni telefonicky k účasti na výběrovém řízení. Zájemci o výše uvedenou funkci musí vzít na vědomí, že si vyhlašovatel vyhrazuje právo provést předběžný výběr z těch, kteří podali přihlášku do výběrového řízení, a rozhodnout o tom, kteří budou k vlastnímu výběrovému řízení pozváni.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně pracovní místo neobsadit bez udání důvodu.
Kontakt: Ludmila Dvořáčková, telefon 499 803 110, e-mail: dvorackova.ludmila@trutnov.cz, nebo Jitka Geislerová, tel. 499 803 114, e-mail: geislerova@trutnov.cz.
Ing. Jan Seidel v. r.
tajemník Městského úřadu Trutnov