Výběrové řízení - tiskový mluvčí/tisková mluvčí
O pozici
Město Trutnov - Městský úřad Trutnov vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa: tiskový mluvčí/tisková mluvčí (vedoucí úředník - vedoucí oddělení komunikace na Odboru Kanceláře MěÚ Městského úřadu Trutnov).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (§ 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění) (za bezúhonnou se dle zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena a/ pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b/ pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena)
občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
dosáhla věku 18 let
je plně svéprávná
je bezúhonná
plně ovládá český jazyk.
Kvalifikační předpoklady:
vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu (obor Komunikační/mediální studia či Český jazyk výhodou)
Další požadavky:
praxe v oblasti komunikace, média a PR
výborné komunikační a organizační vlastnosti
flexibilita a řídící schopnosti
schopnost analytického a koncepčního myšlení
znalost práce s PC
pečlivost, samostatnost, analytické myšlení, ochota dále se vzdělávat
vysoká úroveň českého jazyka
řidičský průkaz skupiny B
znalost anglického jazyka na komunikační úrovni.
Náplň práce zahrnuje mj.:
agendu tiskové(ho) mluvčí(ho) města Trutnova,
organizace chodu oddělení komunikace (např. propagace města, příprava propagačních materiálů, vydávání publikací, interní komunikace, spolupráce s partnerskými městy aj.)
organizace a příprava akcí pořádaných městem Trutnov (např. kulturní cena, sportovní cena, oslavy výročí aj.)
O podrobnější informace o náplni práce můžete zažádat Ing. Jana Seidela, tajemníka MěÚ Trutnov, tel. 499 803 333, mobil 604 229 055, e-mail: seidel@trutnov.cz,
Místem výkonu práce je území města Trutnova, platové zařazení do 10. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění (platový tarif od 24.790 Kč do 35.770 Kč) plus osobní hodnocení, příplatek za vedení a odměny v závislosti na kvalitě vykonané práce.
Nabízíme:
práci v pohodovém pracovním kolektivu, s jistotou a perspektivou zaměstnání
pružnou pracovní dobu s možností individuální úpravy
osobní ohodnocení
příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
stravenky v hodnotě 123 Kč
peněžní odměny při pracovním a významném životním výročí
peněžní odměny při ocenění plaketou či křížem v rámci bezplatného dárcovství krve/plazmy
příspěvek na sportovní a kulturní vyžití dle kolektivní smlouvy
příspěvek na ošacení
25 dnů řádné dovolené, 5 dnů indispozičního volna,
… mimo výše uvedené dále nabízíme:
možnost dalšího vzdělávání, a to jak průběžného, tak i zvýšení kvalifikace na základě uzavřené dohody o zvýšení kvalifikace
metodickou pomoc při startu Vaší pracovní kariéry u nás.
Předpokládaný nástup 01.02.2026 nebo dle dohody, na dobu určitou (zástup po dobu pracovní neschopnosti, mateřské a rodičovské dovolené).
Přihlášku s požadovanými doklady doručte nejpozději do 07.01.2026 do 17:00 hodin v označené obálce „NEOTEVÍRAT - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ MLUVČÍ“.
Místo a způsob podání přihlášek:
osobně do podatelny MěÚ Trutnov,
nebo elektronicky datovou schránkou, popř. na adresu podatelna @trutnov.cz,
nebo písemně na adresu: Městský úřad Trutnov, oddělení PaM, Slovanské náměstí 165, 541 01 Trutnov
Náležitostí přihlášky:
jméno, příjmení, titul
datum a místo narození
státní příslušnost
místo trvalého pobytu
druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
kontaktní telefon a e-mail
datum a podpis
souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
K přihlášce připojte:
a) strukturovaný životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (včetně těch, které se týkají správních činností),
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením;
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d) osvědčení a čestné prohlášení podle zákona č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na občany narozené po 01.12.1971.
Doklad podle písm. b) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží doklady podle písm. b) a c) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Vybraní uchazeči, kteří budou nejlépe splňovat podmínky tohoto výběrového řízení a doloží v termínu požadované dokumenty, budou pozváni telefonicky k účasti na výběrovém řízení. Zájemci o výše uvedenou pozici musí vzít na vědomí, že si vyhlašovatel vyhrazuje právo provést předběžný výběr z těch, kteří podali přihlášku do výběrového řízení, a rozhodnout o tom, kteří budou k vlastnímu výběrovému řízení pozváni.
Vyhlašovatel současně předpokládá, že výběrové řízení bude složeno ze dvou částí, přičemž první část bude zaměřena na praktické dovednosti.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně pracovní místo neobsadit bez udání důvodu.
Kontakt:
telefon 499 803 110 nebo 499 803 114, e-mail: dvorackova.ludmila@trutnov.cz nebo geislerova@trutnov.cz.
Ing. Jan Seidel v. r.
tajemník Městského úřadu Trutnov