Výběrové řízení - úředník oddělení ochrany prostředí a krajiny
O pozici
Město Trutnov - Městský úřad Trutnov vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa úředníka oddělení ochrany prostředí a krajiny na Odboru životního prostředí Městského úřadu Trutnov.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
fyzická osoba, která je státním občanem České republiky
občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt (§ 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění)
dosáhla věku 18 let
je plně svéprávná
je bezúhonná (za bezúhonnou se dle zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena a/ pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b/ pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena)
ovládá český jazyk.
Kvalifikační předpoklady:
vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v oblasti životního prostředí (zemědělství, ekologie a ochrana prostředí, lesní hospodářství, péče o krajinu apod.) nebo vyšší odborné vzdělání v obdobném oboru výhodou
Další požadavky:
praxe ve veřejné správě výhodou
praxe v oblasti odpadového hospodářství výhodou
schopnost řešit problémy v oblasti odpadového hospodářství
komunikační, organizační a řídící schopnosti
schopnost analytického a koncepčního myšlení
znalost práce s PC
flexibilita, pečlivost, analytické myšlení, ochota dále se vzdělávat
řidičský průkaz skupiny „B“
Náplň práce zahrnuje mj.:
výkon státní správy na úseku odpadového hospodářství
výkon samosprávy v oblasti odpadového hospodářství na území města.
O podrobnější informace o náplni práce můžete zažádat vedoucího Odboru životního prostředí Ing. Vendelína Žačoka na telefonním čísle 499 803 374, e-mail: zacok@trutnov.cz.
Místem výkonu práce je území města Trutnova, platové zařazení do 10. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění (plat od 24.790 Kč, resp. 33.280 Kč do 35.770 Kč).
Nabízíme:
práci v pohodovém pracovním kolektivu, s jistotou a perspektivou zaměstnání pružnou pracovní dobu s možností individuální úpravy
osobní ohodnocení
příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
stravenky v hodnotě 123 Kč
peněžní odměny při pracovním a významném životním výročí
peněžní odměny při ocenění plaketou či křížem v rámci bezplatného dárcovství krve/plazmy
příspěvek na sportovní a kulturní vyžití dle kolektivní smlouvy
příspěvek na ošacení
25 dnů řádné dovolené, 5 dnů indispozičního volna,
… mimo výše uvedené dále nabízíme:
možnost dalšího vzdělávání, a to jak průběžného, tak i zvýšení kvalifikace na základě uzavřené dohody o zvýšení kvalifikace
metodickou pomoc při startu Vaší pracovní kariéry u nás.
Předpokládaný nástup ihned nebo dle dohody, na dobu neurčitou.
Přihlášku s požadovanými doklady doručte nejpozději do 05.01.2026 do 17:00 hodin v označené obálce „NEOTEVÍRAT - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ OŽP ODPH“.
Místo a způsob podání přihlášek:
osobně do podatelny MěÚ Trutnov,
elektronicky datovou schránkou, popř. na adresu podatelna @trutnov.cz, nebo
písemně na adresu: Městský úřad Trutnov, oddělení PaM, Slovanské náměstí 165, 541 01 Trutnov
Náležitostí přihlášky:
jméno, příjmení, titul
datum a místo narození
státní příslušnost
místo trvalého pobytu
druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
kontaktní telefon a e-mail
datum a podpis,
souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
K přihlášce připojte:
a) strukturovaný životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (včetně těch, které se týkají správních činností),
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením;
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Doklad podle písm. b) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží doklady podle písm. b) a c) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Vybraní uchazeči, kteří budou nejlépe splňovat podmínky tohoto výběrového řízení a doloží v termínu požadované dokumenty, budou pozváni telefonicky k účasti na výběrovém řízení. Zájemci o výše uvedenou pozici musí vzít na vědomí, že si vyhlašovatel vyhrazuje právo provést předběžný výběr z těch, kteří podali přihlášku do výběrového řízení, a rozhodnout o tom, kteří budou k vlastnímu výběrovému řízení pozváni.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně pracovní místo neobsadit bez udání důvodu.
Kontakt: telefon 499 803 110 nebo 499 803 114, e-mail: dvorackova.ludmila@trutnov.cz nebo geislerova@trutnov.cz.
Ing. Jan Seidel v. r. tajemník Městského úřadu Trutnov