Výběrové řízení - úředník oddělení ochrany prostředí a krajiny

Nabízím práci
Jméno/Firma
Městská policie Trutnov
Pracoviště
Trutnov
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
17. 12. 2025

O pozici

Město Trutnov - Městský úřad Trutnov vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa úředníka oddělení ochrany prostředí a krajiny na Odboru životního prostředí Městského úřadu Trutnov.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

fyzická osoba, která je státním občanem České republiky

občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt (§ 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění)

dosáhla věku 18 let

je plně svéprávná

je bezúhonná (za bezúhonnou se dle zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena a/ pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b/ pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena)

ovládá český jazyk.

Kvalifikační předpoklady:

vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v oblasti životního prostředí (zemědělství, ekologie a ochrana prostředí, lesní hospodářství, péče o krajinu apod.) nebo vyšší odborné vzdělání v obdobném oboru výhodou

Další požadavky:

praxe ve veřejné správě výhodou

praxe v oblasti odpadového hospodářství výhodou

schopnost řešit problémy v oblasti odpadového hospodářství

komunikační, organizační a řídící schopnosti

schopnost analytického a koncepčního myšlení

znalost práce s PC

flexibilita, pečlivost, analytické myšlení, ochota dále se vzdělávat

řidičský průkaz skupiny „B“

Náplň práce zahrnuje mj.:

výkon státní správy na úseku odpadového hospodářství

výkon samosprávy v oblasti odpadového hospodářství na území města.

O podrobnější informace o náplni práce můžete zažádat vedoucího Odboru životního prostředí Ing. Vendelína Žačoka na telefonním čísle 499 803 374, e-mail: zacok@trutnov.cz.

Místem výkonu práce je území města Trutnova, platové zařazení do 10. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění (plat od 24.790 Kč, resp. 33.280 Kč do 35.770 Kč).

Nabízíme:

práci v pohodovém pracovním kolektivu, s jistotou a perspektivou zaměstnání pružnou pracovní dobu s možností individuální úpravy

osobní ohodnocení

příspěvek na penzijní nebo životní pojištění

stravenky v hodnotě 123 Kč

peněžní odměny při pracovním a významném životním výročí

peněžní odměny při ocenění plaketou či křížem v rámci bezplatného dárcovství krve/plazmy

příspěvek na sportovní a kulturní vyžití dle kolektivní smlouvy

příspěvek na ošacení

25 dnů řádné dovolené, 5 dnů indispozičního volna,

… mimo výše uvedené dále nabízíme:

možnost dalšího vzdělávání, a to jak průběžného, tak i zvýšení kvalifikace na základě uzavřené dohody o zvýšení kvalifikace

metodickou pomoc při startu Vaší pracovní kariéry u nás.

Předpokládaný nástup ihned nebo dle dohody, na dobu neurčitou.

Přihlášku s požadovanými doklady doručte nejpozději do 05.01.2026 do 17:00 hodin v označené obálce „NEOTEVÍRAT - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ OŽP ODPH“.

Místo a způsob podání přihlášek:

osobně do podatelny MěÚ Trutnov,

elektronicky datovou schránkou, popř. na adresu podatelna @trutnov.cz, nebo

písemně na adresu: Městský úřad Trutnov, oddělení PaM, Slovanské náměstí 165, 541 01 Trutnov

Náležitostí přihlášky:

jméno, příjmení, titul

datum a místo narození

státní příslušnost

místo trvalého pobytu

druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu

kontaktní telefon a e-mail

datum a podpis,

souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

K přihlášce připojte:

a) strukturovaný životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (včetně těch, které se týkají správních činností),

b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením;

c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

Doklad podle písm. b) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží doklady podle písm. b) a c) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Vybraní uchazeči, kteří budou nejlépe splňovat podmínky tohoto výběrového řízení a doloží v termínu požadované dokumenty, budou pozváni telefonicky k účasti na výběrovém řízení. Zájemci o výše uvedenou pozici musí vzít na vědomí, že si vyhlašovatel vyhrazuje právo provést předběžný výběr z těch, kteří podali přihlášku do výběrového řízení, a rozhodnout o tom, kteří budou k vlastnímu výběrovému řízení pozváni.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně pracovní místo neobsadit bez udání důvodu.

Kontakt: telefon 499 803 110 nebo 499 803 114, e-mail: dvorackova.ludmila@trutnov.cz nebo geislerova@trutnov.cz.

Ing. Jan Seidel v. r. tajemník Městského úřadu Trutnov