ÚČETNÍ / MZDOVÁ ÚČETNÍ (ž/m)
O pozici
Aktuálně hledáme kandidátky a kandidáty na pozici ÚČETNÍ, kteří se připojí k našemu týmu v centru Prahy.
Hledáte jistotu a stabilitu? Na trhu působíme více než 30 let a jsme spolehlivým zaměstnavatelem.
Chcete mít čas na sebe a/nebo rodinu? Nabízíme takové pracovní podmínky, abyste zvládli svou práci v běžné pracovní době - žádné nekonečné přesčasy.
Máte rádi týmovou spolupráci, ale i samostatnost? U nás najdete obojí - podporující kolektiv a zároveň prostor pro vlastní odpovědnost.
PRACOVNÍ NÁPLŇ
Metodické vedení účetnictví pro naše klienty v souladu s platnou legislativou ČR převážně v programu POHODA, SAP, 6K.
Účtování faktur vystavených a přijatých, konfirmace pohledávek a závazků, veškerá kontrola.
Pokladna, banka, různá další účtování dle kapacity, agenda DPH.
Zpracování měsíčních či čtvrtletních účetních závěrek, reportů a analýz.
Komunikace s příslušnými úřady, s interními daňovými kolegy a samostatná komunikace s klienty.
PROFESNÍ VÝHODA (není nutnost): znalost mzdového programu PAMICA.
Měsíční zpracování mezd a roční zúčtování mezd zaměstnanců.
Komunikace s příslušnými úřady (zdravotní pojišťovny, správa sociálního zabezpečení apod.) Zodpovědnost za srážky a odvody, vystavování dokladů pro zaměstnance.
Zpracování statistických výkazů souvisejících se mzdovou a personálních agendou.
POTŘEBNÉ ZNALOSTI A ZKUŠENOSTI
Znalost českého účetnictví a orientace v účetním oboru.
Znalost účetního programu POHODA, výhodou je zkušenost s programem SAP, 6K či PAMICA. Nemusíte znát všechny účetní ani mzdové programy, se kterými pracujeme. Důležité je, byste měli chuť se v nich naučit pracovat a rozvíjet své znalosti.
SŠ vzdělání a uživatelská znalost práce v MS Office (Excel, Outlook, Word.)
DALŠÍ DŮLEŽITÉ PŘEDPOKLADY
Pečlivost, přesnost a aktivní zájem o obor.
Schopnost týmové spolupráce a individuální odpovědnost.
Loajalita a plné soustředění na práci.
NAŠE NABÍDKA
Odpovědná a různorodá práce s příležitostí k profesionálnímu rozvoji při vedení účetnictví našich klientů.
Pracovní smlouva na dobu neurčitou v české stabilní a respektované poradenské společnosti.
Výborné platové podmínky (podle Vašich zkušeností).
Podpora odborného rozvoje (konference, aktualizační školení i rozšiřující semináře).
Myslíme i na volno a odpočinek našich zaměstnanců: budete moci čerpat 8 dní nad rámec dovolené (5 sick-days a 3 dny placeného vánočního volna), v případě potřeby pracovat z domova a přizpůsobit si pracovní dobu.
Přátelský kolektiv, neformální kontakty.
Pracoviště v centru Prahy nedaleko Staroměstského náměstí s velmi dobrou dopravní dostupností
Nástup: ihned podle domluvy
CO DĚLÁME A JAK PRACUJEME
NSG MORISON zastřešuje několik společností působících jako samostatné právní subjekty, které spolu úzce spolupracují. Naši klienti tak mohou využít poradenství v jedné oblasti nebo naše komplexní služby připravené na míru. Poskytujeme daňové, účetní a mzdové poradenství, outsourcing účetnictví a mezd, právní služby, služby znaleckého ústavu, audity firem a organizací a nominee služby.
Zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis a pár slov o sobě, o tom, co děláte rád/a, a o svých plánech do budoucna.
Těšíme se na Vaši písemnou odpověď a přejeme Vám hezký den.
Lucie Korábová
HR NSG MORISON
email: personalni@nsgmorison.cz