Asistent/ka obchodního oddělení (back office)
O pozici
Náplň práce:
zajištění administrativních činností pro obchodníky a obchodní oddělení
příjem a zpracování objednávek (od zadání do systému po expedici)
každodenní komunikace se zákazníky a zahraničními obchodními partnery
vystavení a evidence faktur, sledování termínů
zpracování nabídek, poskytování poradenství
spolupráce s oddělením marketingu a nákupu
Profil kandidáta:
min. SŠ ekonomického zaměření
organizační dovednosti, aktivní přístup k řešení problémů
pečlivost, samostatnost a spolehlivost
znalost informačního systému Helios výhodou
Nabízíme:
ohodnocení, které vás bude motivovat
flexibilní pracovní doba
možnost pracovat pro českou společnost, která dodává kvalitní a krásné produkty do celého světa!
firemní benefity
práce ve stabilním kolektivu
můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde
Nástup: možný ihned nebo dle dohody
Ve výběrovém řízení přistupujeme ke každému zájemci individuálně.
Co se týče platového ohodnocení, rádi se domluvíme s juniory, kteří mají chuť se učit, stejně jako s ostříleným profesionálem, co je expert ve svém oboru.
Odvětví: Obchod
Lokalita: Žatčany u Brna
Typ úvazku: Plný úvazek