Konzultant pro oblast financí - Microsoft Dynamics 365 F&O

Nabízím práci
Jméno/Firma
Seyfor, a. s.
Pracoviště
Sokolovská 695/115b, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
18. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Proč by tě tahle pozice měla zajímat

Láká tě svět podnikových systémů a rád/rada hledáš řešení tam, kde jiní vidí problémy? V našem týmu dostaneš prostor měnit finanční procesy zákazníků pomocí špičkových technologií D365.

Možnost aktivně komunikovat se zákazníky
a být přímo součástí jejich transformačních projektů. Budeš rozumět jejich potřebám, pomáhat jim řešit reálné výzvy a vidět okamžitý dopad své práce na fungování jejich byznysu.

Budeš analyzovat a optimalizovat podnikové procesy
což ti umožní rychle růst v oblasti podnikových systémů i finančního managementu. Naučíš se rozpoznávat, jak firmy fungují zevnitř, a navrhovat řešení, která jim přinášejí konkrétní hodnotu.

Budeš úzce spolupracovat s programátory a technickými specialisty
což ti umožní pochopit celý cyklus tvorby zákaznických řešení – od návrhu až po implementaci. Získáš tak propojení mezi byznysovým a technickým světem, které je v IT mimořádně cenné.

Čeká tě pestrá a dynamická pracovní náplň
analýza, návrh řešení, testování, parametrizace systému či školení uživatelů. Díky tomu nebude práce nikdy jednotvárná a každý den přinese nové výzvy i nové situace, ve kterých se můžeš rozvíjet.

Prostor ovlivňovat fungování středních a velkých organizací
často působících i v zahraničí. Tvé návrhy budou přímo formovat jejich finanční procesy a zefektivní každodenní operace.

Co budeš určitě potřebovat:

  • Znalost AJ, min. B2
  • Zkušenost ve finanční oblasti alespoň 1 rok
  • Zkušenosti a znalosti v oblasti implementace ERP systémů
  • Zkušenost s účetnictvím, controllingem a související legislativou
  • Detailní znalost slovenských a českých účetních standardů, legislativy týkající se DPH, legislativy daně z příjmů týkající se majetku
  • Zkušenost s moduly GL, AP, AR, Bank a Cash mgmt., Tax, Fixed assets
  • Zkušenost s účtováním skladu
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Výhodou bude zkušenost s mezinárodními účetními standardy, projektovým řízením, Electronic Reportingem, LCS nebo Power Platform

Náplň tvé práce trochu víc technicky:

  • Analýza potřeb zákazníka
  • Návrh řešení na platformě D365 F&SCM, Power Apps a Power Automation
  • Spolupráce s programátory na tvorbě zákaznických řešení
  • Testování programových úprav
  • Parametrizace systému a konfigurace finančních modulů
  • Školení uživatelů
  • Tvorbu dokumentace
  • Aktivní podporu provozu aplikace zákazníka
  • Podpora obchodních aktivit firmy a týmu

Co u nás získáš:

  • Zázemí stabilní IT firmy se silnou pozicí na tuzemském i evropském trhu - máme pro tebe připravené místo na naší pražské pobočce (Rustonka, Sokolovská 695/115)
  • Home office podle potřeby: využití home office pro nás není problém, ale budování vztahů vnímáme jako klíčové, a tak se rádi setkáváme.
  • Příležitost načerpat jedinečné know-how, které akceleruje odborný i kariérní rozvoj.
  • Flexibilní pracovní doba pro udržení rovnováhy mezi prací a soukromým životem.
  • Balíček benefitů: zda jsi sportovec nebo máš raději kulturní využití z našich benefitů si určitě vybereš.